Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grom, strøken, pen, og ikke minst clean bil! :)

Gjorde seg bra med hvitt og grått, samt tre inne i bilen! Så liksom så ryddig og pent ut!

Flotte fargekombinasjoner vil jeg nå ha sagt! :D:wink:

Skrevet

Det er utvilsomt en pen bil, men jeg må si at jeg hadde foretrukket andre felger, så hadde den vært fullkommen. De du har føles på en måte litt tynne og spinkle til en såpass stor bil, og så er jeg generelt ikke spesielt glad i slike bøyde eiker. Velvel, smak og behag. :)

Skrevet

Enkelt og greit lekker.

Men synes faktisk vinterfelgene kledde bilen bedre. Ikke at de andre var stygge da..

Skrevet

Det la jeg faktisk ikke merke til før nå, Filur..

Dette du mener regner jeg med:

DSC00642.jpg

Ser nesten like ille ut som på 520'n min, høyre fremskjerm er annerledes enn resten. Irriterende med slike ting. :?

Skrevet
Det er utvilsomt en pen bil, men jeg må si at jeg hadde foretrukket andre felger, så hadde den vært fullkommen. De du har føles på en måte litt tynne og spinkle til en såpass stor bil, og så er jeg generelt ikke spesielt glad i slike bøyde eiker. Velvel, smak og behag. :)

Felgene er som du sier smak og behag. Jeg var veldig skeptisk da jeg kjøpte de om de ville passe da de egentlig kommer fra min onkels E39, men jeg synes det ble bra og det ser bedre ut i det virkelige liv enn på bilder. Jeg hadde lenge planer om Rondell D58 eller Alpina felger, men jeg fikk disse felgene grisebillig med tanke på at de hadde en nypris på 70 000 kr inkl Dunlop SP9000 i 1999 og da hadde jeg ikke råd til å si nei.

Supert... Er det bare lyset eller er det fargeforskjell på høyre framdør??

Det er som du sier fargeforskjell på høyre fordør. Den ble lakket en gang i tiden og luringen som lakka traff tydligvis ikke helt med nyansene, men det synes ikke så godt i virkeligheten som det gjør på bildet og det er mest i skumring/overskya vær man ser det.

Skrevet
Supert... Er det bare lyset eller er det fargeforskjell på høyre framdør??

Det er som du sier fargeforskjell på høyre fordør. Den ble lakket en gang i tiden og luringen som lakka traff tydligvis ikke helt med nyansene, men det synes ikke så godt i virkeligheten som det gjør på bildet og det er mest i skumring/overskya vær man ser det.

Det er vell ikke tilfeldigvis fargekode 203 på bilen?

Dette er vel et grunnlag for en liten prisreduksjon ved et eventuelt salg... ;)

Skrevet

Dæven for en bil. Virka som om den hadde alt av utstyr, blir helt våt i munnen av sånt.. Utrolig pen utvendig. Kunne tenkt meg den der ja. !!

Skrevet

Denne E34'n så jeg "Live" på pussetreffet her i Vestfold i våres. Den er bare nydelig, herlig interiør, feteste bakpotta som kan kjøpes til BMW(men, få retta den opp :wink: ) og felgene ser meget bra ut på den :P .

Skrevet
var kjempe fin den :D

fin detalj med cd spilleren.

har ikke du en annen fanger, eller har du to E34 er?

Det er faktisk kassetspiller, men har 6 spors CD-veksler baki da.

Er riktig som du sier at jeg hadde en annen fanger før, men den byttet jeg i vinterfelgene. Det var Orginal BMW Aerodynamick leppe.

Det er vell ikke tilfeldigvis fargekode 203 på bilen?

Dette er vel et grunnlag for en liten prisreduksjon ved et eventuelt salg...

Usikker på fargekoden, men det kan jeg sjekke opp.

Prisreduksjon meg i ræva ;)

Dæven for en bil. Virka som om den hadde alt av utstyr, blir helt våt i munnen av sånt.. Utrolig pen utvendig. Kunne tenkt meg den der ja. !!

Takk for det.

Den har det meste av utstyr som er vært å ha, men den mangler jo noe utstyr som var ganske sjeldent på E34 som kjøleskap osv.

Denne E34'n så jeg "Live" på pussetreffet her i Vestfold i våres. Den er bare nydelig, herlig interiør, feteste bakpotta som kan kjøpes til BMW(men, få retta den opp ) og felgene ser meget bra ut på den .

Takk for skryt :)

Må si bilen din også er meget pen. Blir nok stasjonsvogn på meg nå av praktiske grunner, men også fordi Touringene til BMW er veldig flotte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...