Ågedal Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 må ha den, bare må ha den .............på dynga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 stygg styggere styggest... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Samme mannen (sjekk tlfnr i annonsen) selger denne : http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... 4&tot=1208 Ganske godt gjort å inneha to slike styggedommer.....Sier litt om smaken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Samme mannen (sjekk tlfnr i annonsen) selger denne :http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... 4&tot=1208 Ganske godt gjort å inneha to slike syggedommer.....Sier litt om smaken Å fy F"#¤ !! Noe så forFERDELI stygt! Den e30'en der var jo nesten VERRE. Hva er det som fåregår i huet på denne fyren ? SyktsYYYKT DÅRLIG smak har han vertfall! " Jeg har ALUGITTER, VINGE, VINYL OG AUT GIR på bilen og jeg er tøff! " Desse bilene er ihvertfall TOTALT ødlagt! RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Neste blir sikkert at han horer opp en E46 også... snakk om dårlig smak på han fyren der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Visste heller ikke at du fikk automat på e36 316.....Den må da være veldig tam En kompis av meg hadde en E36 316 Automat for et par år siden, han var skikkelig fortvilt over den bilen. Med automat ble den faktisk steika tørst! Se for dere når denne kroppen hiver på ei campingvogn på sin 316 automat og skal ut på langtur! hahaha! Det må gå ufattelig dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jass Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 hahahaha..... Fy faen, driver han styling firma i garasjen sin eller. værste jeg har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 hahahaha..... Fy faen, driver han styling firma i garasjen sin eller. værste jeg har sett Må være verna bedrift hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Det som mest sannsynlig sikkert skal være "lyktelister" ser jo ut som er lakkert på. Haha. Nei huff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Bra at det bare er en 316ia, tenk hvor flaut det hadde vært å bli frakjørt av noe slikt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Bra at det bare er en 316ia, tenk hvor flaut det hadde vært å bli frakjørt av noe slikt... He-He. Dette minner meg om den gangen jeg tok forbikjøring i Fiestan på en Porsche Cayenne Turbo. Tror det hadde vært et artig syn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 greit nok at min vinge var noe stor på e30'n men herregud.. Den e36'n hadde fått et litt annet look om han hadde lakkert hele siden på bilen jevnt med sølv å ikke bare skjørtene. det hadde gitt et litt bedre helhets inntrykk hvertfall Uansett så hadde vel den bilen kunnet blitt pen med noen modifikasjoner, er prisen rett så kjøper man uansett (ville prutet mye på den der for å si det slik) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Veit du korleis du drepe sånne personer som lager sånn styling? Du gir dei ein kniv.. *Utviklingshemma som sitte og slår seg på brystet* Dei bilene hans var berre redselfulle! Uff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Fy faen å gale folk er her i verden !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Samme mannen (sjekk tlfnr i annonsen) selger denne :http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... 4&tot=1208 Ganske godt gjort å inneha to slike styggedommer.....Sier litt om smaken Er jeg helt på villspor, eller er det et pistol magasin som ligger i bilen? Isåfall, lykke til med salget.. Trenger vel strengt tatt ikke kommentere bilens utseende.. Den snakker for seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå