Haug530D Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Sliter litt med at bilen min jager på turtall, ligger på 800 o/min pluss/minus og når den er varm stopper den rett etter at jeg har startet den hvis jeg ikke har litt turtall, kjørte en tur i dag ca 5 km og rett før jeg skulle stoppe ruset motoren seg opp på ca 1000 o/min, har vært jaging på turtallet lenge men det er først nå i det siste at den har begynnt å stoppe etter oppstart, bilen går ellers helt greitt synes jeg. Noen som har en formening om hva det kan være? noe jeg kan sjekke uten å dra på en diagnose test? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 du kan sjekke tomgangsregulatoren. hørtes ut som om den virker helt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2006 Når jeg tenker etter, så var det ett eller annet jeg burde skifte på bilen ifølge selgeren kunne kjøpe det på Biltema for hos Bmw var det dyrt, tror ikke det var lmm men hva annet kan det være da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Tomgangsregulatorn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LTF Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Lambasonden....sjekk denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 hørtes jo ut som om det kunne være et vakum problem=\ drar den falskluft noe sted? gå over gummibelger osv å se om de er intakte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2006 Får kikke litt på det i helgen, skal skifte bunnpannepakning da (kvie kvie) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Jeg vedder penger på att det er Lambasonden dette er ett meget vanlig problem på denne typen bil. MVh en som har eid minst 25 sånne biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå