Gå til innhold

bytte audi s3 mot bmw?

BMW_Larsen
 Share

Anbefalte innlegg

En kar herover som kjørte en S3 med noen "små" modifiseringer. Littegran over 300hk.

Gikk fryktelig godt, satt som et lim på veien.

Ikke aktuelt å bytte vekk en BMW, men å ha S3 som supplemang er ikke å forakte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan skrive under på at Audi S3 er en meget artig bil. Har selv kjørt en S3 quattro og den sitter som lim i svingene. Den gangen jeg satt på lå bilen i godt over 140 km/t i skarpe svinger, det var helt sykt! Audi har laget mye bra og dette er det beste jeg har kjørt av Audi tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil jo bytte i BMW - er vel ikke så mange med BMW på VW-Audi-forumet..

La nå folk ha salgsannonsene i fred om dere ikke er interessert. :roll:

Det jeg egentlig mente var at det kunne være enklere å selge den på en side der Audi folket holder til! Er vel alltid bedre å selge den for penger i stedet for å bytte i en bil! Større valgmuligheter til å få den bilen du vil ha også når du sitter der med penger og skal handle BMW.. :wink: Forrige post var bare ment som et tips...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette viser seg jo å være en bil bmw folket liker også.. har sotte på litt med den å den er kjapp og megt morro.. sitter limt på veien i svingene ja..:) kan no hende har en grom bil di vill bytte mot hær som ikke surfer på audi forum..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...