Hakon Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Audi S3 er faktisk en jævla ok bil til å være Audi.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2006 ja det skal være sikkert å vist..hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 Er det denne? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... partnerans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 Ja det er den der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Hvem bytter vel inn en Bayeriche Motoren Werke mot en Au da S3.. ? Eg hadde ikkje vore i tvil i allfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 Jeg kan være intressert http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1139312 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 Du kan få bytte med meg, har en 02' helt ribba, men da vil jeg ha 400tusen i mellom legg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2006 har kikket på bilen men en grunn till at han vill bytte den vekk utollet da.. blir for dyrt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 210 til 270 HK med chip? Må vel bytte litt mer for det vel? Hvorfor får S3 så mye skryt for kjøreegenskapene her? Er det ikke akkurat klin likt hjuloppheng og konstruksjon som TT? TT blir jo slaktet over alt? Spørs kanskje hva man er vant med. Ikke for å ødelegge salgsannonsen men for å få klarhet i det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2006 den er chipet og efektanlegg.. skal bli ca 270hk da.. ladder ca 1,5bar da.. meget kjapp bil igrunn.. litt sørst hva man er vandt med da selfølgelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 210 til 270 HK med chip? Må vel bytte litt mer for det vel? Hvorfor får S3 så mye skryt for kjøreegenskapene her? Er det ikke akkurat klin likt hjuloppheng og konstruksjon som TT? TT blir jo slaktet over alt? Spørs kanskje hva man er vant med. Ikke for å ødelegge salgsannonsen men for å få klarhet i det. siden det ble litt VAG diskusjon her tenkte jeg å hive meg med på lasset har en kammerat med en meget pen s3, eneste han har gjort med motor er chip og eksos, han fikk over 250hk, ca 200 på hjula, (husker ikke de eksakte tallene lengre) målt med G-tech, for å få en noenlunde pekepinn. jeg syns bilen drar overraskende bra fra 100 og oppover. morro bil, men klarer dessverre ikke å bli helt kvitt "golf" følelsen på dørpanel osv..ikke helt den kvalitetsfølelsen man får i bmw feks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2006 hehe.. ja,han har steg 3 chip da.. men bra morro biler da.. var ute med den i dag.. å må si at det går godt ja.. knekte en cosworth å litt slik.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg