Arimanni Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 VG Nett har ein debatt rundt kva som er dei verste vegstrekningene i Noreg. Dette er kanskje ein moglegheit til å påverke politikerene i riktig retning? Etter min meining har Vestlandet dei verste vegane. http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID= ... F#14600105 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 værste veien jeg har kjørt er veien mellom leirfjord og og mosjøen i nordland. veldig svingete vei med fjell som går rett opp på den ene siden og på andre siden av veien er det 5m rett ned til havet. autoværnet består stortsett av en 20cm høy betong-kant. å om våren raser det is konstant ned på veien. enkelte steder er det ikke plass for 2 personbiler å møtes heller. de få tunellene som er der er bare høy nok for trailerne hvis de kjører midt på veien. i tillegg blir det veldig heftige tælahiv dær om vintern. med andre ord en ganske spennene vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Synes vi hadde dårlige veier i Østfold jeg, men så kjørte jeg en tur gjennom Telemark.. Så fort jeg passerte fylkesskiltet, trodde jeg bilen skulle falle sammen.. Makan til hull, sprekker og tele hiv har jeg aldri opplevd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Kom til Tromsø å test ut veiene i byen. Ta med deg et par milkshake, PS du trenger ikke å riste disse selv!!! I år har kommunen spandert 5 km ny asfalt! men egentlig trenger 90% av byens veier ny asfalt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Jeg syns ikke vi har så dårlige veier her i området stavanger, hagesund, bergen, bra dekke og fra stavanger til bergen er det bare en eneste stor hovedvei, bare litt dårlig på stord, men det driver de å fikser på nå. De dårligste veiene jeg har kjørt på ligger i nordland og enkelte avsidesliggende veier i bygdene på østlandet, men så er vel ikke dette strekninger med så stor trafikk at det er verdt å fikse på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 kom på nes på hedmark, skal dere se dårlige veier! eller i Løten! er absolutt de verste veiene jeg har kjørt på noen ganger! kjører service i området hedmark og oppland! på nes på hedmark kan ikke 40 profilen leve lenge gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Sogn og fjordane.... stort sett berre dritt veier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Alle veier i Tromsø er helt jævlig Sporete og hullete og de graver hele tiden så fremkomeligheten er helt ræva . m Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i-Handicapraser Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 RV7!! som går gjennom hallingdal er heeilt j.....!! Mange dødsulykker her å!! :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seid Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Var en tur nordover til mosjøen for ei stund sia. Veien fra norlandsporten til mosjøen var helt JÆ####%&I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 De aller fleste veiene i hele landet er vel helt ræva. Det går på denne måten når politikerne ikke forstår at de må satse på infrastruktur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Synes vi hadde dårlige veier i Østfold jeg, men så kjørte jeg en tur gjennom Telemark.. Så fort jeg passerte fylkesskiltet, trodde jeg bilen skulle falle sammen.. Makan til hull, sprekker og tele hiv har jeg aldri opplevd Skal si meg enig der, Telemark har de verste vegene av alle fylker i Norge ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Kjør over hardangervidda og ned mot odda.... det er en ekstremt dårlig vei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Hadde nok vært enklere å spurt om hvilke veier som er bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Saltdal - Bodø! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå