Gå til innhold

VG Nett spør: Hva er Norges verste veistrekning?

Arimanni
 Share

Anbefalte innlegg

værste veien jeg har kjørt er veien mellom leirfjord og og mosjøen i nordland.

veldig svingete vei med fjell som går rett opp på den ene siden og på andre siden av veien er det 5m rett ned til havet. autoværnet består stortsett av en 20cm høy betong-kant. å om våren raser det is konstant ned på veien. enkelte steder er det ikke plass for 2 personbiler å møtes heller. de få tunellene som er der er bare høy nok for trailerne hvis de kjører midt på veien. i tillegg blir det veldig heftige tælahiv dær om vintern. med andre ord en ganske spennene vei :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes vi hadde dårlige veier i Østfold jeg, men så kjørte jeg en tur gjennom Telemark.. Så fort jeg passerte fylkesskiltet, trodde jeg bilen skulle falle sammen.. Makan til hull, sprekker og tele hiv har jeg aldri opplevd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke vi har så dårlige veier her i området stavanger, hagesund, bergen, bra dekke og fra stavanger til bergen er det bare en eneste stor hovedvei, bare litt dårlig på stord, men det driver de å fikser på nå. De dårligste veiene jeg har kjørt på ligger i nordland og enkelte avsidesliggende veier i bygdene på østlandet, men så er vel ikke dette strekninger med så stor trafikk at det er verdt å fikse på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes vi hadde dårlige veier i Østfold jeg, men så kjørte jeg en tur gjennom Telemark.. Så fort jeg passerte fylkesskiltet, trodde jeg bilen skulle falle sammen.. Makan til hull, sprekker og tele hiv har jeg aldri opplevd

Skal si meg enig der, Telemark har de verste vegene av alle fylker i Norge !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...