Gå til innhold

BMW eiere har mest sex

jcvold
 Share

Anbefalte innlegg

Tror egentlig jenteantallet her inne er ganske representativt for antallet jenteinteresserte i den virkelige verden.. eller?

Forøvrig har vi da flere her inne, Raven, Bmwjenta//M, Altarelle kommer jeg ihvertfall på som til tider er aktive.

Joda... jeg ordla meg vel kanskje litt uklart... det er flere jenter her inne, men var de ikke litt mer aktive før ... eller er jeg helt på jordet nå ?... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror egentlig jenteantallet her inne er ganske representativt for antallet jenteinteresserte i den virkelige verden.. eller?

Forøvrig har vi da flere her inne, Raven, Bmwjenta//M, Altarelle kommer jeg ihvertfall på som til tider er aktive.

Joda... jeg ordla meg vel kanskje litt uklart... det er flere jenter her inne, men var de ikke litt mer aktive før ... eller er jeg helt på jordet nå ?... :?

Tror ikke du tar feil der! Det var mer aktivitet fra jentene her tidligere! Får håpe de ikke har byttet bilmerke og forlatt oss.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, tror ikke at så veldig mange jenter som kjører BMW tenker tanken at de skal in på nettet og finne en side der de kan diskutere det..

Selv om de liker bilmerket, så er det ikke så viktig å vite mer en at bilen går fremover og starter når den skal... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gutter tenker følgende om jenter som kjører BMW.

1: Det må være typens bil hun låner...

2: Ute i pappas bil ja... hehe

Så lenge vi gutta har slike holdninger, er det nok færre kvinnelige BMW-eiere... men er jo bra et vi har ett bilmerke for oss selv også da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, tror ikke at så veldig mange jenter som kjører BMW tenker tanken at de skal in på nettet og finne en side der de kan diskutere det..

Selv om de liker bilmerket, så er det ikke så viktig å vite mer en at bilen går fremover og starter når den skal... :roll:

At bilen går og starter når den skal er jo faktisk det viktigste for enkelte av oss mannlige BMW eiere også... :wink: ... Min interesse vedr. BMW og biler generelt er mest teoretisk med litt prøvekjøringer av og til... trimming, div. understell og andre "DIY´s" gidder jeg ikke. Ergo har jeg mest lyst til å diskutere biler, fremkomstmidler i alminnelighet og andre mer eller mindre relaterte temaer... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...