Dr_S Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 He-he. Det blir jo det samme med båt. Båter med blå kalesje er jo svært utsatt for dette.. Nja..det blir vel ikke helt det samme, siden båten faktisk ligger i vannet Og i vannet er det måker Men ja, kalesjene ødelegges av fuglemøkk, flere båter har jo sånne "måkejagere" på kalesjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Faan, i dag skjedde det igjen, nyvaska bil for to dager siden, masse spray-barsj uttover panseret når jeg skulle hjem fra job Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 He-he. Det blir jo det samme med båt. Båter med blå kalesje er jo svært utsatt for dette.. Nja..det blir vel ikke helt det samme, siden båten faktisk ligger i vannet Og i vannet er det måker Men ja, kalesjene ødelegges av fuglemøkk, flere båter har jo sånne "måkejagere" på kalesjen He-he, sant det. For litter over en og en halv uke siden var jeg nede ved kaia og snakka litt med bekjente og pumpet opp fenderne til båten min kommer. Det var SKREMMENDE få som hadde sjøsatt båten ... Måkejagerne er konge, skal selv kjøpe en slik en når jeg får båten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå