Mikaelft Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2006 henne kjøpte de de 2 leppene dine? er på jakt etter de jeg au! gsbildeler ? Den ene leppa heter vel M3 frontlist, den var der når jeg kjøpte bilen. Den som sitter under heter rieger GT frontleppe eller noe. Kjøpt fra GS bildeler ja. www.gsbildeler.no
jani Skrevet Oktober 3, 2006 Skrevet Oktober 3, 2006 detta ble en fin bil ja:)skal i ha to potter på hver sinde da? tror det kunne blitt tøft.. men bilen er strøken i hvertfall.. hehe.. kjipt det med leppa hele tiden da.. vet åssen det er.. kom ikke ut hjemme fra uten å skrape..
Mikaelft Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2006 Delene som er på lakkering var ikke ferdige i dag heller, så da stakk jeg til butikken og kjøpte front og bakhøytalere Ene siden demontert.. og det nye montert.. Reparerte dørsidene samtidig som jeg var i gang.. skiftet ut de gamle klipsa Skiftet ut de gamle til de nye med gummibelegg som forhindrer knirking.
Mikaelft Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2006 detta ble en fin bil ja:)skal i ha to potter på hver sinde da? tror det kunne blitt tøft..men bilen er strøken i hvertfall.. hehe.. kjipt det med leppa hele tiden da.. vet åssen det er.. kom ikke ut hjemme fra uten å skrape.. Tja, 2 potter på hver side er jo tøft det. tenkte på det samme.. men Scorpion hadde ikke sånt opplegg. Samme her, jeg skraper nedi den første humpen rett utenfor garasjen kjører jeg ikke i "rett spor" så risikerer jeg å knekke den
Mikaelft Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2006 Ja da var delene ferdige:) Lakkerte dørhåndtak Lakkerte spylerdyser: Lakkerte chrystal clear sideblinkers: Lakkerte lister på frontfanger og en -97 grill. Klar for tur til Sverige i morgen!
Tiller Skrevet Oktober 9, 2006 Skrevet Oktober 9, 2006 Hei, skal senke bilen min også. Men er usikker på hvor mye forand. du hadde senket 40mm ikkesant? Mulig du kan komme med et bilde av forhjul? Hadde vert knall!
rel0ad Skrevet Oktober 9, 2006 Skrevet Oktober 9, 2006 Delene som er på lakkering var ikke ferdige i dag heller, så da stakk jeg til butikken og kjøpte front og bakhøytalereReparerte dørsidene samtidig som jeg var i gang.. skiftet ut de gamle klipsa Skiftet ut de gamle til de nye med gummibelegg som forhindrer knirking. hvor mye kostet klipsa? og hvor kjøpte du de? trenger så abbsolutt sånne;)
Mikaelft Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2006 Hei, skal senke bilen min også. Men er usikker på hvor mye forand. du hadde senket 40mm ikkesant? Mulig du kan komme med et bilde av forhjul? Hadde vert knall! Hei:) Bilen min er senket 40mm. frem og bak ifølge papirene som fulgte med bilen. Bilde skal jeg få fikset!
Mikaelft Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2006 Delene som er på lakkering var ikke ferdige i dag heller, så da stakk jeg til butikken og kjøpte front og bakhøytalereReparerte dørsidene samtidig som jeg var i gang.. skiftet ut de gamle klipsa Skiftet ut de gamle til de nye med gummibelegg som forhindrer knirking. hvor mye kostet klipsa? og hvor kjøpte du de? trenger så abbsolutt sånne;) Hei, ja de der er ikke dumme:) Var vel noen kroner per stykk... fra www.koed.dk
Mikaelft Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2006 Hei, skal senke bilen min også. Men er usikker på hvor mye forand. du hadde senket 40mm ikkesant? Mulig du kan komme med et bilde av forhjul? Hadde vert knall! Her har du bilde:) Alle folk måtte du, bilen min tok nedi men du ser jo fullt av andre bilder hva avstanden er. Det er 18" dekk Blitt skikkelig pen den kjerra di... Takktakk:) nå er den nyvasket, åå så pen den ble
StigJ Skrevet Oktober 9, 2006 Skrevet Oktober 9, 2006 Se der ja. Det blei de høyttalerene du snakte om. Funka jo greit å få montert Kappaene bak der ser det ut til.
Mikaelft Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2006 Det ble gjort litt i dag og gitt: Alt gikk bra hos biltilsynet, senkesett og felger ble godkjent. Men nummeret på bakfjærene stemte ikke overens med numret i TÜV papirene. Jeg ringte Jamex og fikk bekreftet at jeg hadde gammelt serienummer på fjærene og at alt var i sin skjønneste orden *phew* Den nye ruta, litt tonet Stæsj Bakruta demontert: Ny rute til venstre, gammel til høyre: Endelig var det på plass etter 5 timer :S off Subwoofer ble kjøpt inn, Rockford Fosgate 10" P310D2 (2x2 ohm)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå