Gå til innhold

Er sidepipe lovlig?

Bimmerlars
 Share

Anbefalte innlegg

du har lov til å ha sidemarkerings lys på bilen.. så lenge de lyser rett ut og er orange.. hvis de lyser fremover skal de være hvite og bak over så skal de være røde.. men du har lov til å etter montere dette.

når det gjelder sidepipes så tror jeg også dette er lovlig så lenge du oppfyller kravene om avgass osv. amrikanske biler og mange andre i dag har jo faktisk eksosen som stikker ut på siden eller ut til siden rett bak bak dekket.. tenker da på nye biler.

Ja, har hørt det er noe slikt nå, men det er jeg rimelig sikker på at har blitt endret ganske nylig. De amerikanske sidemarkeringslysene lyser jo ofte forover også, og selv om en flyttegodsimportert bil med sidemarkeringslys har lov til å ha de, så har du ikke lov til å montere akkurat de samme lyktene på en helt lik bil.. det er jo helt på tryne. Har nevnt det før, men det er det samme med baklyktene. Voyageren til foreldrene mine har rød/hvite baklykter, og blinker med bremselysene (rødt). Det er helt godkjent på den, men kobler du det slik på en europeisk utgave... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

reåse med den er lyden... den er helt syk..

Last ned Top Gear epidosen hvor Richard Hammond tester SLR'en... der hører man motorlyden forholdsvis godt... nest råeste motorlyden ever..

Eller hvorfor ikke TG episoden der Jeremy Clarkson kjører London-Oslo direkte i en SLR McLaren, mens "Hamster" og May tar "vannveien"... :D ... Lyden fra en SLR er iht. Clarkson det nærmeste man kommer et WWII jagerfly i et moderne fremkomstmiddel... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...