Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!

Anbefalte innlegg

• Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja det har tatt på.. Skikkelig.. At det måtte til så mye for å få de til å skjønne alvoret, det er faktisk tragisk rett og slett..

Men nå er det full fart inn mot våren.. Har jo endel småting som må løses:

1. Trekke opp rattet igjen

2. Nye grøftelykter

3. Nytt gitter i fronten

4. Inn med sparco stoler

Blir nok så bra at :D Mulig jeg utsetter rattet litt.. Etter å ha begynt med ruskinnet, så tror jeg faktisk jeg vil gå for lær igjen :D

Syns kanskje ikke det passet sånn supert inn..

Skrevet

Etter en litt kjip i dag med stryk på eu kontroll fikk jeg den igjennom i dag.. Litt skruing var alt som skulle til..

Smurte opp igjen håndbrekkene etter at de har stått på hos lakkerer i over en måned. De var jo nesten rusta fast i låst posisjon. Så stilte jeg de inn så de tok likt på hver side.. Justerte lyktene og kjørte hardt en tur sent i går kveld..

Da var både feil med nærlys, feil med parkbrems og Lambdaverdien i orden :)

Så i dag er den eu godkjent.. Og jeg begynner sammenskruingen igjen..

Her kommer ett bilde fra i går.. Så kan dere få se den stygge andungen bli en fin svanemor igjen, etter polering som jeg pga lakken ikke kan gjennomføre før om 2 uker..

DSC_0749.jpg

Skrevet

Har en lysere nyanse av Diamantsvart ja.. Er denne jeg har som kom opp som standard på Maskinen..

Forøvrig monterte jeg sammen bilen i går.. Stolunderstellet var det drit passform på. Passa ikke i gulvet i det hele tatt. Og stolene er egentlig litt for store.. De er for breie øverst så du får ikke stolen lengre frem enn at støtten ved hodet stikker bakom b-stolp dekselet.. :lol:

Men jeg sitter konge så jeg gir noe faen.. Men du kan ikke kjøre bilen om du er kortere enn meg :lol:

Skrevet
Har en lysere nyanse av Diamantsvart ja.. Er denne jeg har som kom opp som standard på Maskinen..

Forøvrig monterte jeg sammen bilen i går.. Stolunderstellet var det drit passform på. Passa ikke i gulvet i det hele tatt. Og stolene er egentlig litt for store.. De er for breie øverst så du får ikke stolen lengre frem enn at støtten ved hodet stikker bakom b-stolp dekselet.. :lol:

Men jeg sitter konge så jeg gir noe faen.. Men du kan ikke kjøre bilen om du er kortere enn meg :lol:

og de som er lengre da :-P haha...

blir nok bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...