S.Arnesen Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Det hørtes ut som en fin fin dag. Bra det gikk bra med alt det lakkeringsstyret da hvertfall! Tar på litt vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Høres bra ut... bra den endelig kom og at bilen er ferdig. fått sjekket etter boltene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 Ja det har tatt på.. Skikkelig.. At det måtte til så mye for å få de til å skjønne alvoret, det er faktisk tragisk rett og slett.. Men nå er det full fart inn mot våren.. Har jo endel småting som må løses: 1. Trekke opp rattet igjen 2. Nye grøftelykter 3. Nytt gitter i fronten 4. Inn med sparco stoler Blir nok så bra at Mulig jeg utsetter rattet litt.. Etter å ha begynt med ruskinnet, så tror jeg faktisk jeg vil gå for lær igjen Syns kanskje ikke det passet sånn supert inn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 Nei.. Har ikke vært i garasjen enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 Etter en litt kjip i dag med stryk på eu kontroll fikk jeg den igjennom i dag.. Litt skruing var alt som skulle til.. Smurte opp igjen håndbrekkene etter at de har stått på hos lakkerer i over en måned. De var jo nesten rusta fast i låst posisjon. Så stilte jeg de inn så de tok likt på hver side.. Justerte lyktene og kjørte hardt en tur sent i går kveld.. Da var både feil med nærlys, feil med parkbrems og Lambdaverdien i orden Så i dag er den eu godkjent.. Og jeg begynner sammenskruingen igjen.. Her kommer ett bilde fra i går.. Så kan dere få se den stygge andungen bli en fin svanemor igjen, etter polering som jeg pga lakken ikke kan gjennomføre før om 2 uker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Den kledde jo de hjula der perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Skikkelig godkjenningsmodus det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 karbonsort eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 karbonsort eller? er jo diamant da men mer grå enn min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Åja, trodde han hadde bytta farge jeg. På bildet over så det sånn ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 det heter skitten bil thomas... men du har vel kanskej ikke hatt det enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 18, 2009 Forfatter Share Skrevet April 18, 2009 Har en lysere nyanse av Diamantsvart ja.. Er denne jeg har som kom opp som standard på Maskinen.. Forøvrig monterte jeg sammen bilen i går.. Stolunderstellet var det drit passform på. Passa ikke i gulvet i det hele tatt. Og stolene er egentlig litt for store.. De er for breie øverst så du får ikke stolen lengre frem enn at støtten ved hodet stikker bakom b-stolp dekselet.. Men jeg sitter konge så jeg gir noe faen.. Men du kan ikke kjøre bilen om du er kortere enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Bra ting begynner og ordne seg! Kjenner igjen den godkjenningsmodusen der gitt, hehe Da er det bare og møte opp 2mai! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Har en lysere nyanse av Diamantsvart ja.. Er denne jeg har som kom opp som standard på Maskinen..Forøvrig monterte jeg sammen bilen i går.. Stolunderstellet var det drit passform på. Passa ikke i gulvet i det hele tatt. Og stolene er egentlig litt for store.. De er for breie øverst så du får ikke stolen lengre frem enn at støtten ved hodet stikker bakom b-stolp dekselet.. Men jeg sitter konge så jeg gir noe faen.. Men du kan ikke kjøre bilen om du er kortere enn meg og de som er lengre da haha... blir nok bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå