Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja det har tatt på.. Skikkelig.. At det måtte til så mye for å få de til å skjønne alvoret, det er faktisk tragisk rett og slett..

Men nå er det full fart inn mot våren.. Har jo endel småting som må løses:

1. Trekke opp rattet igjen

2. Nye grøftelykter

3. Nytt gitter i fronten

4. Inn med sparco stoler

Blir nok så bra at :D Mulig jeg utsetter rattet litt.. Etter å ha begynt med ruskinnet, så tror jeg faktisk jeg vil gå for lær igjen :D

Syns kanskje ikke det passet sånn supert inn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en litt kjip i dag med stryk på eu kontroll fikk jeg den igjennom i dag.. Litt skruing var alt som skulle til..

Smurte opp igjen håndbrekkene etter at de har stått på hos lakkerer i over en måned. De var jo nesten rusta fast i låst posisjon. Så stilte jeg de inn så de tok likt på hver side.. Justerte lyktene og kjørte hardt en tur sent i går kveld..

Da var både feil med nærlys, feil med parkbrems og Lambdaverdien i orden :)

Så i dag er den eu godkjent.. Og jeg begynner sammenskruingen igjen..

Her kommer ett bilde fra i går.. Så kan dere få se den stygge andungen bli en fin svanemor igjen, etter polering som jeg pga lakken ikke kan gjennomføre før om 2 uker..

DSC_0749.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en lysere nyanse av Diamantsvart ja.. Er denne jeg har som kom opp som standard på Maskinen..

Forøvrig monterte jeg sammen bilen i går.. Stolunderstellet var det drit passform på. Passa ikke i gulvet i det hele tatt. Og stolene er egentlig litt for store.. De er for breie øverst så du får ikke stolen lengre frem enn at støtten ved hodet stikker bakom b-stolp dekselet.. :lol:

Men jeg sitter konge så jeg gir noe faen.. Men du kan ikke kjøre bilen om du er kortere enn meg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en lysere nyanse av Diamantsvart ja.. Er denne jeg har som kom opp som standard på Maskinen..

Forøvrig monterte jeg sammen bilen i går.. Stolunderstellet var det drit passform på. Passa ikke i gulvet i det hele tatt. Og stolene er egentlig litt for store.. De er for breie øverst så du får ikke stolen lengre frem enn at støtten ved hodet stikker bakom b-stolp dekselet.. :lol:

Men jeg sitter konge så jeg gir noe faen.. Men du kan ikke kjøre bilen om du er kortere enn meg :lol:

og de som er lengre da :-P haha...

blir nok bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...