Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

Vel hjemme fra treff i helga! Var en slitsom og artig helg..

Ble 3.plass i modifisert klassen i dag.. Litt spesiel den egentlig, siden jeg konkurrerte mot alle de andre bilene som var modifisert der.. Var ikke delt inn i tidsepoke, og de bilene som klasset inn for kjøring, var også automatisk med i utstilling.. (Syns utstillingsdelen på skogen var for dårlig, de fikk MYE skryt etter opplegget på Våler, hvorfor endre på det?)

Istedet for at det var 5-10 å konkurrere mot, var det derfor bortimot 60-70... Da er det litt ekstra stas med 3. plass ;)

Jeg er forøvrig VELDIG interessert i bilder fra familiekjøringa.. Spesielt om det er noen som har noen fra slaktern :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer med pokal! Imponerende med tanke på konkurransen! :D

MYE gromme E30 på Skogen i år! :shock:

De premierte både lørdag og søndag. I modifisert klassen ble det delt ut 6 pokaler.. 3 av de gikk til E30 M3er.. 1 av de gikk til Henrik sin E30 M3 med 850csi motor.. 1 gikk til anders. Og 1 gikk til meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når Helge Vik stiller med M3en.. Så er det litt vanskelig å IKKE gi den en pokal.. Og dere som så E30en til Henrik Bergmann, vet jo hvor sinnsykt fin den var, selv uten dørpakninger o.l... Mannen har en 850csi motor i bygget.. Det er sykt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg så du hadde svart tenkte jeg:

"Ånei, nå kommer lista" :lol:

Vi satt å spiste mat, og så dere sto og vurderte bilene våre (min, vegard og anders), og så spøkte vi litt med at det sikkert kommer ett LAAANGT innlegg på småting når vi kommer hjem :lol:

Hyggelig å treffes forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er ikke værst det ;-) trodde ikke selv at jeg kom til å få faktisk.. Veldig fornøyd med den.. Ellers er jeg veldig veldig ivrig på bilder av den på bane.. Jeg har hvertfall ett håp selv da, at det virkelig skal være riktig bane stuk på den.. Den skal høre hjemme på en bane..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Det er jo subjektiv vurdering så det skal du ikke se bort fra..

Det er jo småting jeg vet om på min bil.. Var egentlig forberedt på mer spørsmål om ting og tang der.. Var litt uheldig og hadde spylt motorrommet uten å ha satt i pæra i blinklyset skikkelig, så det dogget jo :( Også var jo tåkelyset sprekt, men det snakka vi om Tommy :roll:

Også er det jo interiøret da:) Minus stolene seff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i modifisert er jo alt lov kevin! er jo derfor det heter modifisert ;-) hehe...

hadde vi stilt i orginal, hadde du fått trekk for breddere, lakkerte lister, vinge, felger, AE, stoler, (stereo? jf, cd spiller etc) emblemer, leppa, "downpipen" til filter, blå interiørlys og slikt... vet ikke hvor nøye dette er på slike treff... men dette hadde vel vært minus på concoursen i hvertfall...

alt dette kan telles for plusspoeng i modifisert, da det kan være med på å gjøre helhetsinntrykket bedre ;-) hehe

og ang subjektivitet... var jo en på concoursen som mente dommerne ikke var det :roll: skal ikke nevne noen navn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...