Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Å nei du.. Hadde ikke vært feil å hatt den der på bane!

Absolutt ikke.. Og show car sier du? Hehe.. Show Car er sånn som Anders har det.. All show, no go :lol: (anders skulle hvertfall IKKE ha den på banen sa han)

Bred hjulføring. Flappen på maks. Gt-leppa foran. Skjermbreddere. Negativ camber. Aaah.. Den kler sykt å kose seg på banen.

Det er det ingen tvil om.. Den har heller ikke så stor show-faktor at det er helt feil å ha den på bane..

Er jo fint det da, at den kler både depoet og banen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes bilen passer banen ja. :D

I starten likte jeg ikke bilen i det hele tatt.

Nå syntes jeg den er en av de fineste E36 sedanene i verden. skikkelig gjennomført! :)

Å herlighet. Det var store ord Fredrik.. I verden faktisk :oops:

Tusen tusen hjertelig takk.. Sånne kommentarer varmer utrolig mye.. Blir helt fjortiss her jeg sitter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei du.. Hadde ikke vært feil å hatt den der på bane!

Absolutt ikke.. Og show car sier du? Hehe.. Show Car er sånn som Anders har det.. All show, no go :lol: (anders skulle hvertfall IKKE ha den på banen sa han)

Bred hjulføring. Flappen på maks. Gt-leppa foran. Skjermbreddere. Negativ camber. Aaah.. Den kler sykt å kose seg på banen.

Det er det ingen tvil om.. Den har heller ikke så stor show-faktor at det er helt feil å ha den på bane..

Er jo fint det da, at den kler både depoet og banen ;)

ohoi!

tenk på min da, lav for lavere tyngdepunkt, gt vinge, splittere, racinglakket hjul, e30m3 forstilling, bilsteindempere, m3 bakfangeren med innsatsen for bedre flow under bilen, avstiverstag her og der, xbrace, coupe i seg selv... sava, min er jo født for banene!

men skal nok prøve meg på litt familiekjøring senere... men føler at jeg må fikse bakstillingaførst :-P

men jeg regner med du forstod GODT hva jeg egentlig mente med innlegget...

hvis ikke får jeg skrive det: en såpass blank og påkostet bil med DEN typen felger er ikke et typisk banedyr ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke et typisk banedyr.. Men det var heller ikke poenget.

At den KLER det, det er hvertfall ikke jeg i tvil om..

Når det gjelder coupe kan du jo ta deg en titt, for Bmw er ikke ukjente for å ha sedaner på bane. Og stivt understell er greit å ha, men nå snakket vi ikke om ting vi ikke ser..

Også må jeg jo si, at dersom en banebil skal se ut som din, så er jo alle E36ene her inne banebilder... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke et typisk banedyr.. Men det var heller ikke poenget.

At den KLER det, det er hvertfall ikke jeg i tvil om..

Når det gjelder coupe kan du jo ta deg en titt, for Bmw er ikke ukjente for å ha sedaner på bane. Og stivt understell er greit å ha, men nå snakket vi ikke om ting vi ikke ser..

nei, var det jeg mente, men den tok seg ut på bane, det skal den ha ^^ hehe... hadde vært moro å fått til en shoot på banen også! snakket med gaute om dette på våler, og det er nok muligheter for det :-)

joa, vet jo det, men coupe virker mer som en banebil (men ja, de bruker ofte sedaner)

Også må jeg jo si, at dersom en banebil skal se ut som din, så er jo alle E36ene her inne banebilder... :lol:

hæ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også må jeg jo si, at dersom en banebil skal se ut som din, så er jo alle E36ene her inne banebilder... :lol:

hæ?

Han mener nok det med at hvor mange E36 coupe er det ikke med stivt oppsett, senking, vinge, M3 fanger foran og bak + diverse avstivninger osv hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier jo at din er født for bane :lol:

Og da svarer jeg jo med at dersom en E36 Mtech coupe med Gt-vinge og splitters er født for bane, så er jo nesten alle bilene her inne det.. Hvor mange har ikke DET da :P

Det er det her du taper på i utstillinger vett.. Gud bevares, du har jo en av de fineste coupene som finnes i Norge. Men det er jo ikke "Nok" show-faktor.. Når E36 coupeer begynner å bli sett på slik som E30 M3 blir i dag, så begynner det å bli interessant. Du faller liksom i mellom. Ikke "nok" modifisert. Men heller ikke original :?

Men for all del.. merk mine ord. Du er jo suveren når det kommer til den stilen du har ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...