Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

hehe... dere glemte racinglakka hjul ^^ (var vel egentlig kun der jeg kunne dra igang banedyr faktoren :-)) hehe...

ja, jeg veit kev... skulle GJERNE ha fått til breddere som deg, men føler ikke at jeg har nok karosseri bakgrunn og platebehandling til å kunne dra igang noe slikt :-s men men...

ja, bare vent... den dagen e36 m-tech blir "Den nye e30 m3" tror jeg nok jorda sakte svleger seg selv :-P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

;) Akkurat der har jeg vært heldig med valget av pappa..

Han er jo bare en maler, men han er hvertfall ikke redd for å prøve.. Jeg har fortalt han hva han skal gjøre, og lest og oversatt brukanvisninger.. Så har vi sammen fått til slik vi ønsker det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, noen som har det... min far flyttet til bodø når jeg var 13, har nesten ikke snakket med han siden... jeg kunne jo ha prøvd, men ville ikke hatt noe halvveis resultat... så da ble det ikke noe... må jo gjøre alt selv jeg :-s men men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og show car sier du? Hehe.. Show Car er sånn som Anders har det.. All show, no go :lol: (anders skulle hvertfall IKKE ha den på banen sa han)

Her må jeg nok arrestere deg, Kevin..

Var meningen og ta den ut under familiekjøringa selv, men siden det regna bra, med gatebil-treffet forrige helg som spant opp hele bana med gummirester og gjorde underlaget glattere så tok jeg ingen sjanser..

Ikke det at familiekjøringa er en big deal, men så jo hvordan det gikk med candy M3'en, hadde ikke trengt og gå så bra som det gjorde..

Ikke noe forsvars innlegg mot at bilen er for det meste en bortskjemt depo-queen, men jeg sa jo til deg hvorfor jeg ikke dro ut på bana med deg ;)

Bare vent til Våler da vettu, så får vi se da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og show car sier du? Hehe.. Show Car er sånn som Anders har det.. All show, no go :lol: (anders skulle hvertfall IKKE ha den på banen sa han)

Her må jeg nok arrestere deg, Kevin..

Var meningen og ta den ut under familiekjøringa selv, men siden det regna bra, med gatebil-treffet forrige helg som spant opp hele bana med gummirester og gjorde underlaget glattere så tok jeg ingen sjanser..

Ikke det at familiekjøringa er en big deal, men så jo hvordan det gikk med candy M3'en, hadde ikke trengt og gå så bra som det gjorde..

Ikke noe forsvars innlegg mot at bilen er for det meste en bortskjemt depo-queen, men jeg sa jo til deg hvorfor jeg ikke dro ut på bana med deg ;)

Bare vent til Våler da vettu, så får vi se da ;)

Det var egentlig bare ment som ett vennskapelig dult i siden.. Vi har jo drivi med det hele helga, så er vel enda på den jeg :lol:

Du må ta det som en spøk altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Min går hvertfall ikke sakte.. Hang på fint med de andre bilene.. ;)

Selvfølgelig kjører vi sammen San Miguel ;) Ikke noe problem.. Familiekjøringa er så rolig likevel atte.. Men skal sørge for å være med sporvalgsvisning også på våler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var egentlig bare ment som ett vennskapelig dult i siden.. Vi har jo drivi med det hele helga, så er vel enda på den jeg :lol:

Du må ta det som en spøk altså ;)

Hehe, æ tog han nå ;)

Ble ikke sur elns, men bare virka som du mente det du skrev serru :P

Synd hu ikke tok bilde da du lå som breiest da, kunne ha vært morsomt og hatt på bilde det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er familiekjøringa gratis? gidder ikke å betale 600 spenn for å kjøre 20 min liksom :-P hehe

ang bygging, jeg skulle nok fått det til, er en liten macgyver ser du, men om jeg hadde tatt meg tid til det, det er noe annet ;-)

Det er merkelig det der.. At ingen opplyser om det.. Men JA.. Det er gratis.. Eller dvs at man får det med på utstillingsbilett.. Men hadde aldri hørt det før Staale30 sa det i helga..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...