Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

Regnet med det var en bil fra forumet ja ;)

Hehe.. Er som regel det.. Satt og noen på en benk ved butikken akkurat ved vålerbanen som hoia og vinka.. De kjørte Rød E36 sedan.. ;)

Alltid hyggelig å treffe folk da.. Syns hvertfall bilen din var pen Halvor ;) Så du lurte fælt :D Håper du likte hva du så da ;)

Så må jeg bare si at bilen er digg å kjøre på bane.. Tar oppi litt på skjermene men ikke noe kritisk.. Eneste er at nye delen på våler er veldig svingete så må lage noe ekstra oppheng på eksosen for den kommer ut av stilling på høyre siden når det er så svingete.. bør være en smal sak å fikse..

Setene er hvertfall utrolig herlige.. Slipper å henge fast i rattet nå.. Fungerer utrolig bra.. Og selve lyden i motoren og eksosen er veldig herlig.. Når eksosen blir varm er den helt rå..

Ellers har jeg fått slitt ut bremseklossene mine i dag også.. Så nå blir det å ta litt småfiks også før jeg triller den ut av garasjen igjen..

PS: Mobil1 5w-50 rocker.. Den olja virker helt konge.. Litt tikking etter noen harde runder, men gir seg lett ved å ta noen runder rolig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Regnet med det var en bil fra forumet ja ;)

Hehe.. Er som regel det.. Satt og noen på en benk ved butikken akkurat ved vålerbanen som hoia og vinka.. De kjørte Rød E36 sedan.. ;)

Alltid hyggelig å treffe folk da.. Syns hvertfall bilen din var pen Halvor ;) Så du lurte fælt :D Håper du likte hva du så da ;)

Så må jeg bare si at bilen er digg å kjøre på bane.. Tar oppi litt på skjermene men ikke noe kritisk.. Eneste er at nye delen på våler er veldig svingete så må lage noe ekstra oppheng på eksosen for den kommer ut av stilling på høyre siden når det er så svingete.. bør være en smal sak å fikse..

Setene er hvertfall utrolig herlige.. Slipper å henge fast i rattet nå.. Fungerer utrolig bra.. Og selve lyden i motoren og eksosen er veldig herlig.. Når eksosen blir varm er den helt rå..

Ellers har jeg fått slitt ut bremseklossene mine i dag også.. Så nå blir det å ta litt småfiks også før jeg triller den ut av garasjen igjen..

PS: Mobil1 5w-50 rocker.. Den olja virker helt konge.. Litt tikking etter noen harde runder, men gir seg lett ved å ta noen runder rolig..

Hehe, takk for det. Ja, tenkte bare, jøss, hva gjør den bilen her ? :P

Moro å møte en 4-dørs e36 som er skikkelig heftig (du finner ikkeno lignende i mange mils omkrets her i traktene da de fleste er shabby og utslitte) :P

Møtte dere før på dagen og da :) med andre felger. Hadde vært på synet og skrevet inn KW i vognkortet. Men ja, vi skulle nok stoppa og tatt en prat. Men du kommer vel kanskje på treff på lørdag ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå skumlest hele tråden :P

Veldig fin bil du har laget :D

Ganske synd at intrieør og km stand skal senke verdien så mye :S

Men som sagt, om du har tålmodighet så får du nesten det du vil ha :D

Om du gjør noe sånt med e30'en så er jeg sikker på at du ikke vil tape så mye som du vil gjøre med denne :P

e30 går jo omtrent bare opp i pris, mens alt annet går bare ned..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forhold til prisene da jeg kjøpte min er det bare gått nedover. Mulig det er bare markedet som gikk til H.... i "finanskrisen", men allikevel. Må nok ha noe spesielt for å få gode penger igjen. :)

hehe...eller min bil :shock:

Din bil var jo et "kupp", nå får man de jo slengt etter seg til slike priser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;) Taper masse penger på dette, men jeg trives enda hvertfall.. Selvfølgelig er det også ekstremt dårlige dager, men så generelt sett er jeg fornøyd :)

Når det kommer til interiør, er det bare sort tak og baksete og dørsider i skinn igjen, og det ser jeg ikke på som noe stor sak..

KM.stand er også bare ett tall.. ;) Her er det meste byttet.. Ryker alltids ting, men det er vel mer pga bruken og ikke pga alder (pga banekjøring.. Kjørte heftig med den igjen på tirsdag.. Må ha nye klosser, også er det en kluts i "eininga")

Men nå karer! NÅ er det vassendgutane i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...