Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

Det gjør det absolutt.. :D

Men jeg ønsker å ha meg en buffer på en 2-3 månedslønninger, også skal fruen ha nye møbler.. Jeg har levd min drøm, og jeg respekterer at jeg er i ferd med å gå inn i hennes drøm. Hun har ventet toldmodig på meg i 3 år nå.. Så det er tid for å gi noe tilbake..

Forøvrig så har jeg 50 kvm stor garasje, MED H- bjelke i midten til løpehjul..

Er jo fortsatt bilinteressert, så hvem vet.. Kanskje det blir enda en :D

2nezti6wdism36yi7s8a.jpg

Er ingen dårlig garsje det? Må få beisa det ovenpå litt mørkere bare ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er så artig.. Ringer så mange folk, og er interessert.. Har jo elska å fortelle om bilen før, så er jo bare kos det nesten.. Folk som SKAL ha bilen og slik ;)

Flere som skal i banken på mandag.. Har en som vil hente den tirsdag, så er ganske spent...

Om den blir henta neste uke, møter jeg vel likevel opp på våler TROR jeg.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Så hvis du skal kjøpe hus så tror du det stopper hos den første som kommer til salgspris?

Ingen vil starte en budrunde høyt, fordi du da risikerer å ende opp med en budrunde som er høyere enn du er villig til å gå.. Når jeg kjøpte huset begynte jeg budrunden på 300 000 under takst.. Jeg fikk det til slutt for 200 000 under takst.. Ett annet hus er oppe begynte betraktelig høyere, og det endte med at det ble solgt for 25 000 over takst igjen.. Når man sier budrunde, så er det budrunde. Jeg setter anslått verdi, men at jeg er åpen for at andre skal komme med sin vurdering..

I ett vanlig salg, er det også normalt at man selger til høystbydende om man får bedre bud enn salgspris..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...