Torek Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Jeg regner ikke med dette er det siste vi har sett fra deg, Kevin Gir deg maks 2 mnd. før du har kjøpt en ny bimmer, men da et litt mer "fornuftigere"(som du så fint kaller det) og nyere eksemplar. Det blir nok uansett et pent skue! Lykke til med hus og alt som hører til! kosemoseoverdose Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 25, 2009 Forfatter Share Skrevet September 25, 2009 Glad i deg også Torek.. Knall kar du =) Eeeh.. På lista står det en E34 M5 med Ac Schnitzer motor.. Altså, mulig jeg må betale medlemsskapsavgift i ccn hvis jeg får tak i denna (kompis sin som vil selge, så det er bare å bestemme seg), for da må jeg kjøre på bane Så fornuftig kan vi se lengre etter Men den må overhales først så det blir nok ett lite prosjekt.. Er ikke helt sikkert det her, men det blir i såfall i samarbeid med vetu03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 25, 2009 Forfatter Share Skrevet September 25, 2009 e her no! Godt godt hehe.. Har du mista lappen? Hvordan greidde du det? Steike.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
59325i Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 kjørte 76 i 50 sonen! hehe fort jort! har basseng på passasjer siden!!!!!!! det er ille!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 26, 2009 Forfatter Share Skrevet September 26, 2009 Ja. Skjønner ikke det.. Nå har nok du brukt den mer i vått føre enn meg de siste åra, men har nå brukt litt i regnvær og kan ikke si det har vært fuktig der. Var seneste nedi gulvteppet 1 uke før du kjøpte den og da var det ikke vått.. Hvis det ikke er en drenplugg i gulvet som er borte, må det lekke inn en annen plass... Og siden det ikke blir borte kjølevæske er det ikke varmeregisteret heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
59325i Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 nei det må nå kåm inn en plass! men fe sjå i mårå når e ska på jobb så får e ta den på grav å kikke under! det e på høyre side baki! ble jo basseng når den sto i bakke me fronten oppover!! men d kjæm bakfra d vet e! e det mange drenerings plugga under gulve baki da?? 1 sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
59325i Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 no har e fønni ut at takluka ikke e tett! så det må vør tett drenering oppi der for vanne kjem inni bilen! ¨går det an å kjøre luka bakover da?? kjem itj t å blesa jennom drenneringa uten å kjøre bak luka!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 skriv bokmål!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 skriv bokmål!!!!! Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 skriv bokmål!!!!! Hehe... er egentlig ikke morsomt... jeg klarer å tyde meg til hva han skriver, men faen så irriterende at folk skal skrive på dialekt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 Du kommer til dreneringen ved å skru ned solskjermen og vippe ned taktrekket litt... Jeg holder en knapp på at rørene fra luken er rustet hull i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
59325i Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 ja ska sjekke i mårå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 Syns du skal kjøpe deg M5 Det er morsomt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 Rørene fra luka? Naaai.. Det tror jeg nok ikke for det er ikke så lenge siden jeg satte på plass luka og da var den fin.. Men tror kanskje det kan ha hoppet av en slange der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
59325i Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 japp skal sjekke!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå