Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Basen er jo vingen til Hartge.. Men så kommer flapson i karbon og toppe hele driten.. Og den er i tillegg justerbar:P

Ideen da er å lakke oppå karbonet på selve vingen.. Og beholde flapsen i karbon, siden jeg har karbon gt leppe, skal ha karbon rieger leppe bak og da ha flapsen også i dette..

Denne vingen er også avtagbar.. Trenger ikke drille hull eller noe.. Blir som en skrutvinge, så man fester den bare til bagasjelokket på den måten, og gummi passer på at den sitter godt..

Har tro på vingen jeg.. Den blir steike najs.. Og veeeeeldlig sjelden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida.. Men spørs hva du sammenligner med.. Infinity II vingen syns jeg er for høy.. GT vingen syns jeg er mye brukt.. Kerscher sin er dritrå, men tror den UUC vingen faktisk er ganske najs.. Så den begynner vel å bli utbredt, men ikke inærheten av så mye som rieger og gt-vingen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja.. Da er den ferdig på Eu kontroll og hjulstillingskontroll..

Disse manglene fikk jeg.

* Sideblink MÅ på plass.. Var en 1'er feil på forrige PKK, er IKKE utbedret til nå, og er derfor satt til å være en 2'er feil

* Håndbrekk løst, dette tar verkstedet og ser på i morgen

* Mangler tute

Alt annet er faktisk godkjent.. :P Så nå er det bare å skjære noen hull i skjermen, og kjøre den ned til BT... Enkelt og greit.. Håper på skilt like over helgen.. :P

Forøvrig har jeg valgt originale E36 blinkers med sotede glass for å ikke bryte helheten i bilen..

Alternativene var sideblink i speil, eller andre type lykter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble jo ganske tøff denne bilen. :)

Og jeg liker ikke e36 i utgangspunktet.

Jeg ELSKER sånne kommentarer.. Mye av poenget ble jo etterhvert å bygge en bil som kjennere og entusiaster kan ha ett forhold til.. Hva fjortisser og japseinteresserte mener er liksom samma for meg..

Jeg ønsker ett bygg som originalpolizei, men også stylingentusiaster liker.. Ett bygg som kan oppnå priser, samtidig som den er så anonym at den ikke nødvendigvis får oppmerksomhet av alle.. At de som ser den tenker, hva VAR det egentlig med den bilen, 3 sek etter at de gikk forbi den..

Ser ut til at jeg har kommet langt med å oppnå målene mine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare fortelle deg at du har nok klart det du ville med den bilen ja..

Med tanke på at dette faktisk er en sedan.

Du skal virkelig ha skryt for arbeidet du har gjort. spesielt med den helt nye bakfangeren du kappa i :twisted:

Gleder meg som sagt til carputeren kommer på plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

menne, hvor er rompa egentlig? :-)

hehe.. Var litt tilpassing igjen en stakkarslig lørdagskveld.. Sola var i ferd med å bli borte, og jeg visste at jeg aldri kom til å ha tid til det jeg skulle gjøre om jeg ikke fikk tatt bilder der og da..

Så da var det å hive seg rundt og få tatt noen bilder til folket..;)

Men rævva er montert nå altså.. Selv omd et ser bare helt feil ut og superteit at det ikke er noen eksospotte i hølet på andre siden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Har jeg bilde av ræva på? Nei faktisk ikke etter å ha sett gjennom kameraet.. Montere fanger var det siste vi gjorde, og da var det mørkt igjen.. Men skal love deg at bilen ser enda bedre ut igjen med rævva enn uten.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...