Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!

Anbefalte innlegg

• Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ble stilig den da:) Greit nok at det sikkert er bedre å ha halv store bilder rundt omkring av bilen sin... Men som en bakgrunn på premie hylla er jo en sånn plakat perfekt.

Skrevet

Eg syns kje du ska bry deg med den mobbinga... Forstår godt at du e kry over bilen din, da du har lagt mye arbeid og penger i denne. Var ganske stilig plakat egentlig. :D

Skrevet

Utrolig pen bil,noe samme prosjekt jeg holder på med,men har mye igjen men ikke tatt den så langt som med breding men ble meget bra..Gratulerer med pokalen :) men savner bilder invendig :wink:

Skrevet
Lage plakat med seg selv på? :roll:

Noen som er gla i seg selv værtfall :?:wink:

Jeg må innrømme jeg har litt problemer med de plakatproblemene selv:

Hvorfor skal den være forvist til loftet når du fyller 50?!? :shock:

Ellers er det flott at du er såpass glad i deg selv - flere skulle vært så glade i seg selv. :D Jeg mener, hvis man viser at man er glad i seg selv, så er man et godt forbilde for andre - slik at de skjønner at man er noen man bør være glad i. :P

Skrevet
Lage plakat med seg selv på? :roll:

Noen som er gla i seg selv værtfall :?:wink:

Jeg må innrømme jeg har litt problemer med de plakatproblemene selv:

Hvorfor skal den være forvist til loftet når du fyller 50?!? :shock:

Ellers er det flott at du er såpass glad i deg selv - flere skulle vært så glade i seg selv. :D Jeg mener, hvis man viser at man er glad i seg selv, så er man et godt forbilde for andre - slik at de skjønner at man er noen man bør være glad i. :P

:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...