bård Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 I see:) Men du står jo i veien for bakfelgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 23, 2008 Forfatter Share Skrevet September 23, 2008 DET har irritert meg mye;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Ble stilig den da:) Greit nok at det sikkert er bedre å ha halv store bilder rundt omkring av bilen sin... Men som en bakgrunn på premie hylla er jo en sånn plakat perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Eg syns kje du ska bry deg med den mobbinga... Forstår godt at du e kry over bilen din, da du har lagt mye arbeid og penger i denne. Var ganske stilig plakat egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 mor astri er på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 24, 2008 Forfatter Share Skrevet September 24, 2008 Tenkte det samme Forumets gode mamma Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Utrolig pen bil,noe samme prosjekt jeg holder på med,men har mye igjen men ikke tatt den så langt som med breding men ble meget bra..Gratulerer med pokalen men savner bilder invendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 24, 2008 Forfatter Share Skrevet September 24, 2008 innvendig er den ikke påbegynt enda Fytti steike.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Lage plakat med seg selv på? Noen som er gla i seg selv værtfall Jeg må innrømme jeg har litt problemer med de plakatproblemene selv: Hvorfor skal den være forvist til loftet når du fyller 50?!? Ellers er det flott at du er såpass glad i deg selv - flere skulle vært så glade i seg selv. Jeg mener, hvis man viser at man er glad i seg selv, så er man et godt forbilde for andre - slik at de skjønner at man er noen man bør være glad i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 Tenkte det samme Forumets gode mamma Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 Tenkte det samme Forumets gode mamma Hehe Hallo? Eg e nå kje mer enn 24 da! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 26, 2008 Forfatter Share Skrevet September 26, 2008 Lage plakat med seg selv på? Noen som er gla i seg selv værtfall Jeg må innrømme jeg har litt problemer med de plakatproblemene selv: Hvorfor skal den være forvist til loftet når du fyller 50?!? Ellers er det flott at du er såpass glad i deg selv - flere skulle vært så glade i seg selv. Jeg mener, hvis man viser at man er glad i seg selv, så er man et godt forbilde for andre - slik at de skjønner at man er noen man bør være glad i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 26, 2008 Forfatter Share Skrevet September 26, 2008 Tenkte det samme Forumets gode mamma Hehe Hallo? Eg e nå kje mer enn 24 da! hehe hvis du er mamma for gullet ditt, kan du vel være mamma for oss? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 hvis du er mamma for gullet ditt, kan du vel være mamma for oss? Tenk på den kontantstøtteutbetalingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 26, 2008 Forfatter Share Skrevet September 26, 2008 steike ass.. I dag har jeg mistet gitteret til M3 fangern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå