Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tahaha.. Nei faktisk så kan det gå..

Vegard har 10,5" med Et7 noe som gir han ett utstikk på

12,635 cm

Jeg har 10" Et0 som gir meg ett utstikk på:

12,7 cm..

Så det går det altså for ejg har smalere dekk igjen noe som gir littegrann lavere dekkhøyde på profilen ;)

Så spørs det om du vil valse så jævli som vegard har det på sin da.. han har jo bare alufolie ytterst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilstein b8... men subber ikke når jeg er alene, men når vi er 2, så subber den i humper, og når vi er 3, subber den nesten hele tia :-P hehe...

Lol.. Hva er poenget da liksom :P

Hehe..

Vegard også subber hele tiden.. Problemet hans på en hump er ikke å ta nedi foran, men at det subber bak, selv med den lave senken han kjørte på Bmwccn våler i høst.. Over fjellet sa han at det var bak det subba.. lol..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg subber også med en tung en eller 2 lette fjortisser baki..

Men kjører aldri med det, infact har jeg tenkt å fjerne festene til setebeltet så det er ikke noe stress..

Men så er jo forskjellen at jeg allerede har 75kg baki da (3 sekker avretningsmasse) for å få bilen lavt nok ned ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilstein b8... men subber ikke når jeg er alene, men når vi er 2, så subber den i humper, og når vi er 3, subber den nesten hele tia :-P hehe...

Var litt merkelig, siden det er en org dekk/felgdimensjon. Jeg hadde 5 i bilen uten at det subbet(bilstein b6? og fjærer.. B10-kit)

Har forøvrig de orginale "bumperstopperne".. Er det slike klosser som du monterer på fjærene du tenker på? Det ville jeg holdt meg unna, da presset på fjæren blir feil..

Nå derimot, med valsing og litt bredere felger så tørr jeg ikke å snakke så mye om subbing :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg subber også med en tung en eller 2 lette fjortisser baki..

Men kjører aldri med det, infact har jeg tenkt å fjerne festene til setebeltet så det er ikke noe stress..

Men så er jo forskjellen at jeg allerede har 75kg baki da (3 sekker avretningsmasse) for å få bilen lavt nok ned ;)

hehe... jeg har to dører, så løsningen er der allerede... 2 dører, to seter :-P hehe...

bilstein b8... men subber ikke når jeg er alene, men når vi er 2, så subber den i humper, og når vi er 3, subber den nesten hele tia :-P hehe...

Var litt merkelig, siden det er en org dekk/felgdimensjon. Jeg hadde 5 i bilen uten at det subbet(bilstein b6? og fjærer.. B10-kit)

Har forøvrig de orginale "bumperstopperne".. Er det slike klosser som du monterer på fjærene du tenker på? Det ville jeg holdt meg unna, da presset på fjæren blir feil..

Nå derimot, med valsing og litt bredere felger så tørr jeg ikke å snakke så mye om subbing :lol:

nå skal det også sies at de dekkene jeg har har veldig rett kant, og ikke skrår inn som mange andre dekk gjør... ville ha noen som ikke blir fort slitt i kantene... ikke som nankang som må bytter 4 ganger i året pga de blir ræva på glatt føre :-P

hmmm... har durdert de, men lurer også på å heller skaffe m-tech bumperstopperene og bore de opp... foran kan jeg ikke gjøre så mye egentlig... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :D

Har bestilt en hel drøss med gummi bump stopp klosser nå da, så nå blir det slutt på subbinga.. Det er vel eneste problemet med subbing jeg har, tar jo seff inni innerskjermene med fult rattomslag, men såppas må man regne med, sitter jo også 10mm spacere forann på den..

Men kan maks ha med en person forann da, ellers så subber det big time.. Og hvis jeg har med en person så kan jeg bare kjøre med halv tank, da subber det bare på de værste stedene..

Men har som sagt ikke behov for å ha med meg flere..

Når jeg er alene går det greit med full tank, da subber det bare i store dumper og sånt..

Men har jo nankang dekk jeg da, med en del dekk strekk, så hjelper jo på litt det. Er faktisk ganske fornøyd med dekka jeg da.. Har ikke hatt noen problemer.. Holder vel en sommer hvis jeg bruker bilen en del i helgene men i år har jeg en del mønster igjen, så tror det holder til neste år også faktisk.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kan maks ha med en person forann da, ellers så subber det big time.. Og hvis jeg har med en person så kan jeg bare kjøre med halv tank, da subber det bare på de værste stedene..

Men har som sagt ikke behov for å ha med meg flere..

Når jeg er alene går det greit med full tank, da subber det bare i store dumper og sånt..

Dette hørtes fantastisk tungvint ut :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...