Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

Hissig :lol:

Prøvde hvertfall på det..

Å neidu mister Sondre, det er ikke så gæli med ///M emblemer, men hva er vitsen? En entusiast ser jo at det er ///M deler, og personlig skjønner jeg ikke vitsen med å ha ///M emblemer, selv om det er en M-tech..

Skal bli spennenede å se, har jo ingen grunn til å ikke prøve det.. Er masse jeg selv har vært skeptisk til, men som har vist seg å være pent..

M5-luftegjeller.. Meguiars klister, klare blinkers, crystal clear sota baklykter.. Sorte detaljer i felgene.. N på skiltet.. Sideblinkers.. Lakkerte metalldeksler på dørene ved vinduene..

Er nok mye på den bilen som har tøyet grenser ja, og deretter blitt etterlignet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hissig :lol:

Prøvde hvertfall på det..

Å neidu mister Sondre, det er ikke så gæli med ///M emblemer, men hva er vitsen? En entusiast ser jo at det er ///M deler, og personlig skjønner jeg ikke vitsen med å ha ///M emblemer, selv om det er en M-tech..

hissig nei... skal bare være litt saklig ;-) hehe...

jeg har jo ikke noen ///M emblemer, som jeg har satt på ekstra... er vel bare på felgene, men de skal jo være der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant den ja:D

I dag har jeg forøvrig kjøpt ny vinge.. Har jo hatt vingediskusjonen oppe her i tråden før, og det ble til slutt til at jeg (endelig), bestilte UUC vingen..

Så da er denne på vei i posten.. Deilig Deilig.. Endelig.. :D

a099_1.JPG

hvor kjøpte du den!!? "lystpå"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Det er bare en ting å gjøre, prøve det.. Skal jo ikke gravere det eller lakkere det inn.. Kommer vel til å bruke klistremerker først (har papirklistremerker som kan skrives ut på printer, klipper bare ut bokstavene)..

Kan faktisk hende det bare blir så lite som oppe i ene hjørnet.. Og jeg gjør ingenting som ikke kan reverseres.. ;)

Når det kommer til vingen, har det alltid vært intensjonen å ha den i carbon.. Tanken bak er at GT-leppa foran er i carbon, så da kan jeg avslutte bilen med å "hente" inn igjen karbonen der luften avslutter "turen" over bilen.. Nå er riktignok ikke leppa lenger i karbon, da den ble lakkert pga en skade, men med tid og stunder kommer det ny leppe i carbon, og da blir den "røde tråden" hentet inn igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hissig :lol:

Prøvde hvertfall på det..

Å neidu mister Sondre, det er ikke så gæli med ///M emblemer, men hva er vitsen? En entusiast ser jo at det er ///M deler, og personlig skjønner jeg ikke vitsen med å ha ///M emblemer, selv om det er en M-tech..

hissig nei... skal bare være litt saklig ;-) hehe...

jeg har jo ikke noen ///M emblemer, som jeg har satt på ekstra... er vel bare på felgene, men de skal jo være der...

Skal innrømme det er pent.. Er det ikke slik at det er forsenkning i felgene til det emblemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant den ja:D

I dag har jeg forøvrig kjøpt ny vinge.. Har jo hatt vingediskusjonen oppe her i tråden før, og det ble til slutt til at jeg (endelig), bestilte UUC vingen..

Så da er denne på vei i posten.. Deilig Deilig.. Endelig.. :D

a099_1.JPG

hvor kjøpte du den!!? "lystpå"

Siden UUC da ikke selger denne vingen på nettsiden (har ikke sjekket selv men har hørt denne er utgått) så kjøpte jeg den fra Hong Kong.. Totalt ble det 400 Dollar med frakt, så burde jo kjøpt den i høst, men slik er livet.. Dersom du har tid til å vente 14 dager skal jeg legge inn ett innlegg med passform, finish o.l. før du bestiller? Har lest at mange har tatt av disse gummi "sålene" som sitter under vingen for å beskytte mot lakken, for ellers flukter ikke vingen med karosseriet.. Om det stemmer kommer jeg nok til å skjære av det overflødige på vingen og bruke de gummi"sålene" slik at lakken ikke bli skadet..

Så om du greier vente 14 dager skal du få en rapport ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hissig :lol:

Prøvde hvertfall på det..

Å neidu mister Sondre, det er ikke så gæli med ///M emblemer, men hva er vitsen? En entusiast ser jo at det er ///M deler, og personlig skjønner jeg ikke vitsen med å ha ///M emblemer, selv om det er en M-tech..

hissig nei... skal bare være litt saklig ;-) hehe...

jeg har jo ikke noen ///M emblemer, som jeg har satt på ekstra... er vel bare på felgene, men de skal jo være der...

Skal innrømme det er pent.. Er det ikke slik at det er forsenkning i felgene til det emblemet?

jepp, stemmer det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant den ja:D

I dag har jeg forøvrig kjøpt ny vinge.. Har jo hatt vingediskusjonen oppe her i tråden før, og det ble til slutt til at jeg (endelig), bestilte UUC vingen..

Så da er denne på vei i posten.. Deilig Deilig.. Endelig.. :D

a099_1.JPG

hvor kjøpte du den!!? "lystpå"

Siden UUC da ikke selger denne vingen på nettsiden (har ikke sjekket selv men har hørt denne er utgått) så kjøpte jeg den fra Hong Kong.. Totalt ble det 400 Dollar med frakt, så burde jo kjøpt den i høst, men slik er livet.. Dersom du har tid til å vente 14 dager skal jeg legge inn ett innlegg med passform, finish o.l. før du bestiller? Har lest at mange har tatt av disse gummi "sålene" som sitter under vingen for å beskytte mot lakken, for ellers flukter ikke vingen med karosseriet.. Om det stemmer kommer jeg nok til å skjære av det overflødige på vingen og bruke de gummi"sålene" slik at lakken ikke bli skadet..

Så om du greier vente 14 dager skal du få en rapport ;)

Skal vel kunne greie å vente de 14 dagene ja.. må få inn litt lønn først og.. Ebay foresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...