Gå til innhold

E36 Breitbau II/M-tech *Solgt* Takk til dere alle!


BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Å neidu mister Sondre, det er ikke så gæli med ///M emblemer, men hva er vitsen? En entusiast ser jo at det er ///M deler, og personlig skjønner jeg ikke vitsen med å ha ///M emblemer, selv om det er en M-tech..

M5-luftegjeller.. Meguiars klister, klare blinkers, crystal clear sota baklykter.. Sorte detaljer i felgene.. N på skiltet.. Sideblinkers.. Lakkerte metalldeksler på dørene ved vinduene..

Er nok mye på den bilen som har tøyet grenser ja, og deretter blitt etterlignet..

frode, alt her er jo snakk om utvendige ting ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frode, alt her er jo snakk om utvendige ting ;-)

Ja, men en M-Tech bil har jo det innvendige også ;)

ja, men det er jo en annen diskusjon... her kommenterte han alle ///M emblemer, men at en entusiast vet hva det er, så ///M reklame er ikke nødvendig ;-) u see?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

harry med skjerm i en urgammel bil, men dog så er jo resten av bilen og harry så go for it !

Skjermer som er billige får du jo på ebay, kvaliteten er ofte ganske bra på kinaprodukt når det kommer til skjermer. Prøv å få tak i målene på den som er i DIY´en så spør du selgeren om målene på det han selger; =)

Det er jo hvertfall en løsning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja.. Kan jo ikke gjøre alle til lags hele tiden..

Sånn er det bare..

Hvorfor jeg vil ha skjerm? Fordi jeg vil ha tilgang til Gps-navigering, og mye musikk.. ?

Hva er det som blir riktig da? Siden bilen er så eldgammel, er det bedre om jeg setter inn svart hvitt skjerm? :lol:

Edit: Jeg liker gamle biler jeg..!? Og det regner jeg med at Hoem gjør også, han som eier både en urgammel E34 og en ur-URgammel japse pickup.. Vet ikke om det går an å kalle det pickup en gang siden det ikke er amerikansk.. Kanskje bare ett badekar med førerhus som har fire hjul? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke hva jeg ga for skjermen jeg kjøpte i fjor en gang... men var ikke ille pris på den egentlig! Er en Lilliput 7" skjerm. Tror kanskje det var rundt 1800,-med frakt og alt..

Skal se om jeg finner kvitteringen så jeg kan finne ut hvor jeg kjøpte den ifra.. Var fra USA et sted!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...