///Thomas Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 http://www.youtube.com/watch?v=4sfDpJIN ... h=drifting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 haha... lastebil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 At den ikke velter er et under! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 Jo da. Var jo orginalt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 He-he. Når trekkvognene ikke drar på en henger er disse relativt raske. Jeg gleder meg virkelig til Volvo lanserer det som skal bli verdens raskeste lastebil til høsten. Denne skal ta Scania's versting som idag har en V8 på 620hk og 3000Nm. Volvoen skal ha en R6 på 660hk og 3100Nm, uten noen form for momentbegrensninger!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 Dette så ganske imponerende ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 Tyngdepunktet er nok mye lavere enn det ser ut til på de trekkvognene. Han har nok kjørt lastebil før... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 syke menesker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 He-he. Når trekkvognene ikke drar på en henger er disse relativt raske. Jeg gleder meg virkelig til Volvo lanserer det som skal bli verdens raskeste lastebil til høsten. Denne skal ta Scania's versting som idag har en V8 på 620hk og 3000Nm. Volvoen skal ha en R6 på 660hk og 3100Nm, uten noen form for momentbegrensninger!!! Scania er no mykje finere og bedre biler enn Volvo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 Jeg har kjørt både Volvo og Scania lastebiler og må si at jeg trives godt med begge. Nå er det jo Scania og Volvo som er erkefiender, slik som med feks. BMW og Mercedes. Volvo tviholder på rekke6, mens Scania går for V8. Når man er i bransjen for å kjøre gods tenker man ikke på hva som er finest, men den bilen som lønner seg. Jeg bryr meg om hva som er finest, men jeg går etter den som lønner seg for meg.. På hva slags grunnlag er Scania bedre enn Volvo? Jeg har en kamerat som tviholder på Volvo og vil ikke over til Scania i det hele tatt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Lastebil er jo ganske uinteressant egentlig... men så er det litt tøft også..hehe.. her hvor jeg bor og har vokst opp er det ingen som liker, snakker om, eller har et forhold til lastebiler, men likevel er det jo litt spennende.. særlig de Amerikanske lastebilene er tøffe.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Lastebil er jo ganske uinteressant egentlig... men så er det litt tøft også..hehe.. her hvor jeg bor og har vokst opp er det ingen som liker, snakker om, eller har et forhold til lastebiler, men likevel er det jo litt spennende.. særlig de Amerikanske lastebilene er tøffe.. hehe Smokey and the bandit 2 har en del tøffe lastebiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Lastebil er jo ganske uinteressant egentlig... men så er det litt tøft også..hehe.. her hvor jeg bor og har vokst opp er det ingen som liker, snakker om, eller har et forhold til lastebiler, men likevel er det jo litt spennende.. særlig de Amerikanske lastebilene er tøffe.. hehe For noen er det sikkert uinteressant, men for mange er det faktisk interessant, Håkon ;)Det er mange som virkelig tar vare på lastebilen sin. Jeg feks. steller like godt med lastebilen, som jeg gjør med BMW`en. Bilen min ser ut som den er fabrikk ny enda etter nesten 90 000 km. Jeg rekner med at der du har vokst opp henter sofaen sin på bohus selv da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 ":1pcyqjxh]Lastebil er jo ganske uinteressant egentlig... men så er det litt tøft også..hehe.. her hvor jeg bor og har vokst opp er det ingen som liker, snakker om, eller har et forhold til lastebiler, men likevel er det jo litt spennende.. særlig de Amerikanske lastebilene er tøffe.. hehe Smokey and the bandit 2 har en del tøffe lastebiler Lastebilfilm nr 1; Convoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 19, 2006 Share Skrevet Juni 19, 2006 Denne driftinga var konge. Kunne godt tenke meg å prøvd en nyere trekkvogn uten trailern, skal visst gå rimelig bra ja . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå