Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 426
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
og dahlback får jo til og med en polo til å kjøre ræva av en, så er det det vi er i gang med å ramse opp så blir lista stor! skulle til og med fått isbilen min (volvo 740) til å flise den... I fritt fall!

Og til de som kjører R-sykkel her, så har jeg forøvrig en til salgs! 2003 mod R1! Med svart ramme, svarte felger, effektanlegg+++ ikke tollet inn enda, vel og merke! 90 000,-

En liten ting til de som kjører R-sykkel... Det kan være gøy så lenge en leker med sitt eget liv, men da en begynner å ta risker som setter andres liv i fare, er det no drit! Blir lite populær av det...

Moral: Begynn å kjør Super Motard...

www.kryllingKTM.tk

hehe dagens.men 300hk er det i porschen og 321 i bmw`en.hk er hk sånn er det..

Skrevet
og dahlback får jo til og med en polo til å kjøre ræva av en, så er det det vi er i gang med å ramse opp så blir lista stor! skulle til og med fått isbilen min (volvo 740) til å flise den... I fritt fall!

Og til de som kjører R-sykkel her, så har jeg forøvrig en til salgs! 2003 mod R1! Med svart ramme, svarte felger, effektanlegg+++ ikke tollet inn enda, vel og merke! 90 000,-

En liten ting til de som kjører R-sykkel... Det kan være gøy så lenge en leker med sitt eget liv, men da en begynner å ta risker som setter andres liv i fare, er det no drit! Blir lite populær av det...

www.kryllingKTM.tk

Hva med dreiemomentsforskjellen? Porschen har nok mye mer der. En turtallsmaskin er ikke kjent for å ha masse NM...

Skrevet
bimmerdude, H_c har en eller annen R-sykkel også om jeg ikke tar feil. Eller hadde.

Og ja, de går fort rett frem, men de fleste sliter med å kjøre fra en grei bil i svinger..

H_C hadde en GSXR 750, men han har solgt den. Tror han var litt redd for å kjøre den. :lol:

Skrevet

www.kryllingKTM.tk

Hva med dreiemomentsforskjellen? Porschen har nok mye mer der. En turtallsmaskin er ikke kjent for å ha masse NM...

joda du har et poeng der..men hele saken var at porsche er en raskere bil en m3 e36..noen den definitivt er.

Skrevet
joda du har et poeng der..men hele saken var at bmw porsche er en raskere bil en m3 e36..noen den definitivt er.

Det er jo d jeg også mener, pga. NM forskjellen

Skrevet

joda du har et poeng der..men hele saken var at bmw porsche er en raskere bil en m3 e36..noen den definitivt er.

har bmw kommet ut med en ny modell? :wink:

Skrevet

Det er jo d jeg også mener, pga. NM forskjellen

Hvilken 911 modell er det dere egentlig snakker om... 911, 964, 993, 996 eller 997 ?... :?

Porsche er forøvrig normalt hurtigere enn BMW... ta f.eks den nye Cayman S... 295 HK, 0-100 Km/t på 5,4 sekunder og en topphastighet på 275 Km/t... vi snakker altså om en bil som går en E46 M3 en høy gang... og det før vi snakker om egentlige 911 modeller...

Porsche 911 Carrera S (997)... 355 HK, 0-100 Km/t på 4,8 sekunder og en topphastighet på 293 Km/t... skal vi ikke bare ble enige om at Porsche stiller i en litt mer eksklusiv klasse enn BMW ?

Porsche 911 Turbo (997)... 480 HK, 0-100 Km/t på 3,9 sekunder og en topphastighet på 310 Km/t.... og hva så med Carrera GT spør du ?

Porsche Carrera GT... 612 HK, 0-100 Km/t på 3,9 sekunder og en topphastighet på 330 Km/t.... kanskje verdens beste sportsbil til en heller svindyr pris... kun 390000 Euro,-.... :lol:

Skrevet

Biimerdude! du er jo en grei liten unge da. mens du sitter og DRØMMER om motorsykkel, så har jeg alllerede eid et par stykker. Og mens du sitter der og TROR at bilen min blir tregere med 18" hjul på så kjørte jeg her om dagen DONKUMENTERBAR 0-100 på 5,8sek med fire mann i bilen og aicondition på!

Du er en god gammedahs DÅRE!

Slutt å tror at bare for jeg skryter meg opp litt her så må olutselig bilen min være så vanvittig DÅRLIG!!!???? Jeg skryter da ikke uten grunn? dette er som jeg sa solide saker, og jeg VET hvor godt det går.

Skrevet

Fargen på Gt er noe man må leve med. Samme om man liker den eller ikke, så er det DEN fargen bmw valgte da de skulle lage en jubileumsutgave for å få fart på e36 salget like før den nye 3,2 liters modellen kom i salg. Slik er det hos de fleste bilmerker der de propper på oss alt slags "exlusive editions" rett før ny modell kommer.

At Gt-en var råere enn vanlig m3 i 1995 er det INGEN tvil om. Og hvorfor lage 350? Jo, for de regnet nok ikke med å selge flere enn 350 stk. Er det noen som vet om Gt ble en umiddelbar klassiker, eller om det tok noen år, hadde vert interesant å visst.

Nok om det, når 3,2 litern kom var ikke lille Gt lenger det ultimate, og ikek har den blitt det siden heller. De som påstår noe anne gjør det kun fordi de EIER en GT! .

Men vi skulle snakke om fargen. Det går ikek så, " jeg ville ikke valgt den fargen etc etc.." For det er ikke opp til dere. Jeg syns den er rå, jeg syns den passer bilen, MEN den er likevel POSTKASSEGRØNN!

Skrevet

H_c: Dette blir bare for dumt... E36 M3 GT kom på markedet 4 (fire) år før E46 M3 ble tilgjengelig for deg og meg fom. 07/1999.... ergo var E36 M3 GT definitivt ikke en modell kun for å få fart på salget før E46 M3 kom på markedet. Det ble også produsert 406 stk. E36 M3 GT (inkl. 50 stk. høyrestyrte modeller til det britiske markedet).

E36 M3 GT skiller seg fra E36 M3 på følgende områder:

Final drive ratio was shortened to 3.23 (originally 3.15), Standard dampers and rear springs with front springs being uprated to cope with the increased downforce potential of the front splitter, Adjustable front splitter and GT Class II rear wing to which riser blocks and twin Gurney flaps can be added, A retuned version of the S50 B30 powerplant with 264-degree cams, a BMW Motorsport dual-pickup oil pan, duocentric oil pumps, fluted inlet trumpet and upgraded engine management software, producing 295 hp at 7,000 rpm and 238 lb/ft of torque at 3,900 rpm, Maximum speed limiter removed allowing 174 mph, Front strut-tower brace, X-brace between chassis monocoque and front suspension subframe, Optional Aluminium doors, Polished, forged, aluminium alloy roadwheels engraved with BMW Motorsport.

Exterior paint only in non-metallic British Racing Green, Nappa & Alcantara leather in Mexico Green and Anthracite, 3-spoke steering wheel, Amber indicators all round for the GT Coupe, clear front and side indicators for the GT Individual, Carbon fibre interior trim set for the GT Coupe, Birds-eye Maple Graphite, real wood trim set for the GT Individual, BMW Motorsport International plaque on passenger side of dashboard, BMW Motorsport International door emblems on GT Coupe, standard M3 door emblems on GT Individual, M3 boot emblem deleted on GT Coupe but retained on GT Individual, Adjustable front splitter, GT Class II rear spoiler.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...