Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
INNRØMM dette er det råeste dere har sett! og innrømm dette er det dere drømmer om!!!

Av topp hundre ligger ikke bilen på den listen en gang for å si det sånn... Feil farge, altfor høy foran samt at det er en sedan....

Hvorfor kjøpte du ikke heller en fiesta, hadde sikkert skrytt like mye av den du :lol::P

• Svar 426
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
INNRØMM dette er det råeste dere har sett! og innrømm dette er det dere drømmer om!!!

hadde det ikke vært for at den er 3cm for høy foran så hadde jeg nok hatt endel våte drømmer om denne ja :roll:

sliping.gif

Skrevet
bmwE9, jeg innbiller meg at H_c snakker om E36 3.2, ikke E46, og der har han unektelig rett i at timingen var fin..

OK, men jeg er allikevel ikke sikker på om det blir helt riktig å si at E36 M3 GT kun ble markedsført for å holde liv i E36 i relasjon til image etc. M52 motorene kom også på mer eller mindre den samme tiden og de må vel da også evt. betraktes som "add-ons" for å holde liv i E36... eller ? Nope... dette er heller en klassisk BMW manøver... en facelift bringer ofte med seg de interessante justeringene for en bilmodell... være seg design, motorer og generelt utstyr. Slik har det vært for mer eller mindre alle modellene... noen mer omfattende enn andre. E46 er et innlysende eksempel i så måte... omfattende designendringer, litt teknisk småplukk og en oppsetning nye motorer (M54, M47 og N42). I moderne tid (les: Chris Bangle) har faceliften også tydelig vist oss designelementer for den kommende modellen. Jeg mener E36 M3 GT var en mer seriøs manøver... a la E46 M3 CSL... kanskje for å teste markedsinteressen for slike spesialserier. E36 M3 3,2 bærer mer preg av å være en...ironisk nok... en Grand Tourer... :lol:

Skrevet

Så har du E46 M3 CS da.. mistenker at den kan ha kommet for å få opp E46 M3-salget igjen etter at CSLen var utsolgt. Vil jo tro at de som ikke fikk CSL kanskje heller ikke var så interesserte i å kjøpe en vanlig M3 etterpå.. men det blir jo bare antakelser. Uansett virker CS som en lokkemodell..

Skrevet
Så har du E46 M3 CS da.. mistenker at den kan ha kommet for å få opp E46 M3-salget igjen etter at CSLen var utsolgt. Vil jo tro at de som ikke fikk CSL kanskje heller ikke var så interesserte i å kjøpe en vanlig M3 etterpå.. men det blir jo bare antakelser. Uansett virker CS som en lokkemodell..

Det er jeg helt enig i... E46 og CS-modellene virker ikke spesielt seriøse... mer som en primitiv spinn-off for å maksimere CSL effekten markedsmessig... som du poengterer... :wink:

Skrevet

Det e ikkje problem å kjøra i fra H_c på bane:-) Eg har gjort det maange gonge me min x Cooper S. H_c hadde jo ein Subaru tidligare me 350(?) hk, men va det nok te å slå dei 163 eg hadde i min bil. NEI!!! H_c innsåg itte kvert at han e TOTALT ubugelige bag rattet. Subaru'en blei plusseligt ikkje brukte på bane lenger, MC'en han tårde han ikkje å prøva på bane, å så kjypte han seg "rally-bil". Den tårde han heller ikkje å kjøra i Rally Stavanger, det måtte Ove Kvam gjer. Nei, H_c, du passe nok KUN som barnehage tante. Hold deg der, å la oss MENN ta oss av bilar å bilkjøring:-)

Skrevet
Det e ikkje problem å kjøra i fra H_c på bane:-) Eg har gjort det maange gonge me min x Cooper S. H_c hadde jo ein Subaru tidligare me 350(?) hk, men va det nok te å slå dei 163 eg hadde i min bil. NEI!!! H_c innsåg itte kvert at han e TOTALT ubugelige bag rattet. Subaru'en blei plusseligt ikkje brukte på bane lenger, MC'en han tårde han ikkje å prøva på bane, å så kjypte han seg "rally-bil". Den tårde han heller ikkje å kjøra i Rally Stavanger, det måtte Ove Kvam gjer. Nei, H_c, du passe nok KUN som barnehage tante. Hold deg der, å la oss MENN ta oss av bilar å bilkjøring:-)

LOL :lol:

Skrevet

HYYYYYL... :lol:

takk H_c for att du gjør livet mitt verdt å leve idag.. har aldri ledd så fælt på lenge

Skrevet

Ahahahahahahahhahahhhahah

Skrevet

:twisted:

COOOOOOPER S!!!!

Hør her din lystløgner, subaruen hadde 250!!! hk, og jeg kjørte fra deg HVER gang i flere år før du kjøpte deg de derre slicks dekkene!

Og det anser jeg som juks!!!

Og dessuten MED de dekkene slo du meg bare med noen få tideler!

Sprengt i hodet du???

8)8)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...