Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 426
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
bilen er 100% rustfri, fatter ikke hva dere gnåler etter!?!?!??!

Og dessuten alt dette maset om ombygget eller ikke, hva har det å si da?? Bilen har jo samme utstyr, samme deler og samme prestasjoner. Herregud, om den er ombygget eller ikke spiller NULL rolle! Ombyggde biler er billigere og dermed får du mer bil for pengene! Så jeg har INGEN betenkeligheter med å kjøpe en ombygget bil!

Og at firedørsen er både penere og råere enn coupe-en er det heller ingen tvil om.

Og til deg som har prøvd mange 321hk-er og blitt skuffa, du bør heller se litt på speedometeret enn å kjenne etter om stolryggen brekker! Det er slim to NONE biler som henger på en m3 over 100km/t... :twisted:

hehe tror du tenker for stort om prestanda til en m3 jeg..greit den er rask ,men som du snakker om den så er den helt i en klasse for seg selv..det er der du tar feil..hatt flere biler som kjøre lett ifra en m3 anytime..feks min eldre porsche 911 turbo med 300hk fra 1982.der avstanden begynnte og bli flau for m3 eier :lol: idag er det maaaange biler som du ikke kan måle deg med..så og sitte i m3`en din og tro slik du gjør er jo direkte latterlig :wink:

Skrevet

En Orginal M3 og en ombygd M3 kan være to helt forskjellige ting,

da en orginal m3 har mere avstivninger i korosseriet enn en vanlig 325feks.

men hvis den blir bygd om 100% identisk fra grunn er det jo samme bil,

Men det er vel mere avstivninger orginalt i karossen på en M3 hvis ikke jeg tar feil.

Jeg også kunne ha kjøpt en ombygd M3 da dette er billigere å ha og kjøpe, tenker da på forsikring. Men da skulle jeg ha forsikrett meg om at alt var byttet og ikke bare motor + driv-verk.

Mange som sier E36 M3 går helt værst og mange sier den går dritt. det spørs vel også litt hva man forventer mener jeg.

Stiller mann en turbo-ladet bil med like mange HK som E36 M3 mot hverandre på bane og begge bilene veier omtrent det samme er jeg overbevist om at M3'en vil kjøre ifra,

ikke bare pga dreimoment men også hvordan bilen ligger på veien. (da snakker vi hvis den turboladede bilen også kjører på orginalt understell)

En porsche vil jo ligge bedre sellfølgelig, men det er biler i 2 forskjellige klasser.

Skrevet

jeg ville bare poengtere at om man kjører en m3 e36 så er det ikke sagt at man ruler på veien i henhold til prestanda.det er veldig veldig langt borte fra realiteten

Skrevet

Men det er vel mere avstivninger orginalt i karossen på en M3 hvis ikke jeg tar feil.

Det er kun en forskjell på et 316-karosseri og et M3-karosseri såvidt jeg vet, og det er ikke avstivning i karosseriet, men en forsterket innfesting, og den kan sveises på vanlige karosseri også. Har forresten hørt at det var noe de første M3ene heller ikke hadde.. men er usikker..

Skrevet
Personlig kan jeg ikke forstå at noen synes Sedan er penere enn Coupé.

Kan se fordelene rent praktisk, men ikke visuelt.

Men nå har det seg jo også slik at noen liker dattera, mens andre liker mora... :lol:

Beste innlegget i denne tråden, helt enig med ///Magnus :lol: .

Skrevet

Det er kun en forskjell på et 316-karosseri og et M3-karosseri såvidt jeg vet, og det er ikke avstivning i karosseriet, men en forsterket innfesting, og den kan sveises på vanlige karosseri også. Har forresten hørt at det var noe de første M3ene heller ikke hadde.. men er usikker..

3,2L Hadde forsterket innfesting på bakre fester av gearkassa og innfestningene til traversen i bakstillingen. 3,0L har ikke. Alle disse kan sveises inn på ett standard E36 chassis. (Bør ikke gjøres hjemme på gårsdsplassen)

Skrevet

jeg har en rallybil også ja, men har satt vekk sjåførjobben til Mr Ove Kvam foreløpig.

8)

Men du superhelt med porsce turbo fra 1982?? MUUUHHHAAAAAAA at du skal kjøre fra en bmw m3 fra 1996?? Tror det ikke før jeg får de det. Det går lenge mellom hver gang en porsche fra åttitallet imponerer meg.

Men for all del, jeg skal ikke sitte å hevde at M3 er verdens beste bil heller, for det er det ikke, Men du er SPRENGT i hodet hvis du ikke innser at Bmw m3 er en gromm liten SATAn av en bil!!! Og vanlige biler som DERE tror er spreke, feks nissan 200sx, cosworth etc etc, de BLIR hengende etter på bane!!

Sånn er det bare, INNSE det!!!!

Skrevet

Og du superluring med " noen liker mora og andre liker dattera"..

Det er omtrent like dumt som å si at "skjønnhet kommer innenfra", når vi vet at det er kun STYGGE folk som sier det!

Eller at det kun er feite folk som sier "mer og ta i mer og vær gla i" .

Ånnasutsagn!

Men, nå lurer dere sikkert på hva jeg vil fram til med dette? og her kommer poenget mitt:

:twisted:

Hvis mor og datter utsagnet skal gjelde på e36 er iallfall COUPE'en MORA!!!!! hahahahahahahahahaa :lol:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...