Gå til innhold

Noen anbefaling til dekkbutikk på internett?

NSS
 Share

Anbefalte innlegg

hm... skeptisk til dekkonline, de sa jeg ikke hadde nok penger på kortet(sto at de tok KREDIT kort da, hallo ^^ :P ) Også trakk de alt jeg hadde og sa at de ikke kunne trekke noe fra kontoen min :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm... skeptisk til dekkonline, de sa jeg ikke hadde nok penger på kortet(sto at de tok KREDIT kort da, hallo ^^ :P ) Også trakk de alt jeg hadde og sa at de ikke kunne trekke noe fra kontoen min :S

Visa eller? Det er jo ikke et fullverdig kredittkort i den forstand, det krever dekning på kontoen. Bruk Mastercard! (Skummelt, men hendig=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man er skeptisk til å bruke VISA/Mastercard over nett, komme rman ikke langt, omtrent ingen butikker sender i oppkrav :)

Schmiedmann.no gjør -bare- det ;)

Men ja, de fleste butikken i norge på nett sender ikke i oppkrav. Dvs, flere og flere går bort fra det.

Like greit det, for man sparer jo uansett som regel på å betale med visa. er som regel billigere frakt da.

Har man ikke visa, så er man enten lat (det koster virkelig ikke mange kronene mer å ha) ellers så er man under 18. Er man det, så spør morra di :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mastercard har greie refusjoner hvis du blir lurt eller mister penger eller om du ikke får varene dine. da betaler mastercard tilbake pengene til deg så gjør mastercard opp med forhandler. hadde et eksempel da jeg bestillte turbo fra usa. da kom den aldri. fikk et utfyllingsskjema og vips pengene tilbake på konto :D

men angående dekkonline så bestillte jeg dekk derfra i fjor? kansje. ja i hvertfall så fikk jeg aldri dekkene mine.. gikk vel et par måender. prøvde og ringe dem men ingen svar.. kan hende de har kommet seg med leveringer osv. jeg bare avbestillte og fikk pengene tilbake. så ikke vet jeg hva de surra med.. tenkte jeg skulle bestille dekk derfra neste gang for og gi dem en sjangse til. hørt mye positivt om dem i ettertid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
De har vel ikke lov, til å kreve personnummeret ditt uten en meget meget god grunn, jfr. personvernloven.

EDIT:

dessuten, hvis de ikke sjekker det opp mot folkeregisteret (hvorfor skal de gjøre det!?), så kan du bruke personnummer herfra --> http://chrzz.no/personnummer.php ;) Lager gyldige nummer. Er bare å refreshe siden, så kommer nye.

Er det lov å bruke desse personnummerene da? Kvifor har du laga ei sånn side?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skal ha personnummer fordi deres lager er i Utlandet og dette skal tolles inn, det som er problemet med faklske personnumer er at man ved en tollkontroll, fort har et forklaringsproblem, da kommer straffetoll i tillegg til den vanlige momsberegningen.

Altså personer må oppgi personnummer ved fortolling , firmaer må oppgi organisasjonsnummer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

handle akkurat dekker på www.dekkexpress.no og er kjempefornøyd..

betalte 4400kr for to 235 40 ZR18 og to 225 40 ZR18.

de ringt meg å spurte når jeg ville ha dekkene, og kom kjørende med en svær lastebil, hvor mine fire dekker lå pent stabla midt på det tomme svære gulvet i hengeren.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...