Ågedal Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Jeg skal ut å kruse å nyte dagen,for i dag ble jeg 19 år Feire med å bare kruse landevei og tømme tanken i dama da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 hahahaha. morsom siste setning Grattis med dagen! (husk prevensjon ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 kjøpe 90 liter Bensin og tømme tanken ( det er lett:D) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 hahahaha. morsom siste setning Det slo meg plutselig at skikkelig sex i en bil er temmelig akavet og ukomfortabelt... jeg har faktisk ikke gjort det siden jeg var 18 år gammel og det er nå 21 år siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Selge bimmen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Nei sex i bilen er oppskrytt... Om du ikke har limo eller stor bil... Når det gjelder bilen min, så hadde jeg tenkt å: -montere på igjen gt-leppa etter mye pussing og lakking. -ha på trekk i rommet jeg har laget under basskassa bak seterygg. -lage holder til bærbar-pc'n under hanskerommet. -Antageligvis drite i de tre linjene over og bare sitte å se på tv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Blir vel en alvorlig vask utvendig i kveld tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 idag ble d bare kjøre til å fra jobb..men, igår ble d reg reim skifte gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 For min del, så blir det å åpne garasjeporten, ta en titt på GT'en, å lukke igjen porten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 * Dag har jeg begynt å plukke ut motoren i min e30 m3 * Fått bekreftet att det er en 3,6 liter m5 motor på vei fra Danmark (istedet for en 3 liter m3 motor) * Ellers så har jeg luftet Cab`en min i magel av m3 å kruse med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 I dag tenkte jeg at jeg skulle skifte resten av bremse-røra mine,men kroppen er for lat..Vi tar`re i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Ser etter ny bimmer til maks 300k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Mine planer starter ikke før i morgen. Da skal den vasker inni og utvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Nesj har vaska den jeg Skal justere ventiler en av de nærmeste dagene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bizzy Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Har montert ny cd spiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå