Geir F Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2006 Årdal i sogn og fjordane. 10000 ja, med mindre noen byr over deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Venter på lønning, kanskje jeg kan spe opp noen kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir F Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2006 Ja bilen blir mest sannsynlig liggende til noen sier att de vil ha den. Egentlig første mann til mølla opplegg Den første som sier at de vil ha den og har penger får den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 10k er sykt billig.. hadde jeg hatt pengen ¨nå hadde jeg kommet umiddelbart.. kan hende jeg får penger iløpet av morgen dagen.. da tar jeg den.. kontankter deg i morgen jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 snakket med kompis av meg nå..han skal ha den sa han.. tar kontakt med deg iløpet av kvelden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 10K må da være et røverkjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Utvilsomt! Får en bra byttekasse for noen lapper, og så er det litt jobb i tillegg, men gjør man det selv blir det en MEGET billig bil!! Synd det er så langt unna, ellers hadde den vært solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Utvilsomt! Får en bra byttekasse for noen lapper, og så er det litt jobb i tillegg, men gjør man det selv blir det en MEGET billig bil!! Synd det er så langt unna, ellers hadde den vært solgt. Ikke for å rote til tråden, men jeg tenkte akkurat det samme da jeg så denne.... synd at den har endel rust... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Syyykt billig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 http://kart.gulesider.no/kart/index.c?p ... &scrollY=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Årdalstangen. Er ikke det opp forbi Fagernes/Vang og den veien? Om det er det, så kan jeg hente bilen for 12 lapper i morgen. Men da må jeg ha garanti for at jeg får den for det. Tross alt bortimot 40 mil og kjøre dit herfra. Litt langt og kjøre bomtur. Bilen er garantert ok ellers skjønner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir F Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2006 Beklager men bilen er desverre solgt. Røverkjøp kan man godt si, jeg ville kalle det så og si gratis. Men la den ut så billig for og få den bort fort. Han som kjøper den får vertfall ekstremt mye bil for pengene. Den blir hentet lørdag av en kar fra tønsberg som skulle ha den som bil nr 2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Da kom den i det minste til rett fylke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Beklager men bilen er desverre solgt. Røverkjøp kan man godt si, jeg ville kalle det så og si gratis. Men la den ut så billig for og få den bort fort. Han som kjøper den får vertfall ekstremt mye bil for pengene. Den blir hentet lørdag av en kar fra tønsberg som skulle ha den som bil nr 2. Noen på forumet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonH Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Beklager men bilen er desverre solgt. Røverkjøp kan man godt si, jeg ville kalle det så og si gratis. Men la den ut så billig for og få den bort fort. Han som kjøper den får vertfall ekstremt mye bil for pengene. Den blir hentet lørdag av en kar fra tønsberg som skulle ha den som bil nr 2. Noen på forumet? Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg