Gå til innhold

E-34 ti 10000 eller bud

Geir F
 Share

Anbefalte innlegg

Utvilsomt! :shock:

Får en bra byttekasse for noen lapper, og så er det litt jobb i tillegg, men gjør man det selv blir det en MEGET billig bil!! Synd det er så langt unna, ellers hadde den vært solgt.

Ikke for å rote til tråden, men jeg tenkte akkurat det samme da jeg så denne.... synd at den har endel rust... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årdalstangen.

Er ikke det opp forbi Fagernes/Vang og den veien?

Om det er det, så kan jeg hente bilen for 12 lapper i morgen.

Men da må jeg ha garanti for at jeg får den for det.

Tross alt bortimot 40 mil og kjøre dit herfra.

Litt langt og kjøre bomtur.

Bilen er garantert ok ellers skjønner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager men bilen er desverre solgt. Røverkjøp kan man godt si, jeg ville kalle det så og si gratis. Men la den ut så billig for og få den bort fort. Han som kjøper den får vertfall ekstremt mye bil for pengene. Den blir hentet lørdag av en kar fra tønsberg som skulle ha den som bil nr 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager men bilen er desverre solgt. Røverkjøp kan man godt si, jeg ville kalle det så og si gratis. Men la den ut så billig for og få den bort fort. Han som kjøper den får vertfall ekstremt mye bil for pengene. Den blir hentet lørdag av en kar fra tønsberg som skulle ha den som bil nr 2.

Noen på forumet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen på forumet? :)

Jepp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...