bimmer_boy Skrevet Juni 29, 2006 Share Skrevet Juni 29, 2006 Utrolig pen bil, liker den stilen du kjører på bilen. Hvor får man kjøpt denne løsningen her, med skjermen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juni 29, 2006 Share Skrevet Juni 29, 2006 Sykt pen E36 det der, nå mangler du bare M3 sideskjørt. Etter min mening er det rattet du har nå det fineste til E36! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 Hvor mye kostet det rattet du har nå? Har selv M-Tech III og er litt missfornøyd med det. Så tror du tok ett godt valg der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 Den bilen var middelsmådig...så ikke helt bra ut i mine øyne..fy søren for en dårlig smak.....Neida, bilen var nydelig, så kjempepen ut. Hadde sansen for den ja. Nice and clean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 måtte lete lenge etter noe som jeg ikke likte for å si det sånn... men jeg fant det rattet du har nu NeiNei! hadde du hatt M-Tech III rattet så hadde bilen vært apsolutt perfekt! Skulle til skrive det samme. Clean er stikkordet . Kunne hatt et annet ratt (bagatell). Uansett uendelig mye bedre enn det orginale. Og når vi er inne på det: Hvordan i h******* har BMW geid å designe et så stygt ratt Ikke rart alle vil bytte det ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 Utrolig pen bil, liker den stilen du kjører på bilen.Hvor får man kjøpt denne løsningen her, med skjermen? Clean bil! Lurer også på hvilken skjerm det er og utvendig størrelsen på skjermen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2006 Skjermen heter PYLE PLHR7IR det følger med et par forskjellige rammer for infelling av skjermen, og den ene passer perfekt i bredden. jeg hadde ikke computer, bare en analog klokke og en hylle som jeg tok vekk. og så var det bare å sage av den plastdelen med sigarett-tenneren og den nederste hylla i for å få den til å passe i høyden. dvd spilleren har jeg plassert i hanskerommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2006 Hvor mye kostet det rattet du har nå? Har selv M-Tech III og er litt missfornøyd med det. Så tror du tok ett godt valg der. kjøpte rattet pent brukt fra england (ebay) og det kom vel på ca 3500 norske kr etter at frakt og moms var betalt. angrer ikke. utrolig digg ratt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 Nydelig bil! Ingen som har sagt noe om setene dine da Hehe.. Ser at du har byttet seter.. Mye måtte du gi for disse? De er pene! Men enda penere med de i Alcantra skinn eller hva det er. Og behold rattet ditt, pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juli 1, 2006 Share Skrevet Juli 1, 2006 denne bimmern var dritpen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juli 1, 2006 Share Skrevet Juli 1, 2006 Meget pen! Felgene ser man ikke ofte på E36, noe man burde for disse er rå på denne bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juli 1, 2006 Share Skrevet Juli 1, 2006 kan vel skryte litt jeg også da.! Meget pen bil dette her nice og clean look! Meget pent interiør og eksteriør.... Som mange andre har sagt her: Likte ikke rattet Er det ikke M3 dette rattet originalt sitter i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2006 det er et ratt som kommer fra en m3 ja. det er et lite ///M merke nederst på rattet, og sømmene er i M fargene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kitta Skrevet Juli 1, 2006 Share Skrevet Juli 1, 2006 Veldig pen E36 du har, clean men bøs.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Juli 1, 2006 Share Skrevet Juli 1, 2006 åhh, for en herlig bil! syntes den var drit deilig, ikke for over stylet men akkuratt passe:) kunne sikkert hatt noe spenstigere bakfanger og ratt, ellers er alt etter min smak:) keep up the good work:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå