Fredrik Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Hvis jeg var i dine sko og hatt nesten 90 lapper å kjøpe bil for, hadde jeg da heller gått for en E39 som ikke var helt strøken så jeg hadde hatt noe å pusse og knikke på. En således "perfekt" e34 uten å ha gjort noe av jobben selv gir ikke samme glede.Riktignok min mening Jeg ville nesten heller hatt en strøken E34 fra 1996 enn en E39 fra 1996 som alt for ofte er plaget av barnesykdommer og vilkårlig kvalitet. E39 ble ikke en bra bil før faceliften kom 11/1999... dog skal det nevnes at de ble bedre og bedre så man kan finne tidlige modeller som holder mål. E34 er på god vei til klassikerstatus og godt vedlikeholdte samt originale utgaver vil dermed stige i pris fremover... akkurat som for E30... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Ja.. det er sant.. en kompis kjøpte nylig en 96`523 med mye utstyr til 100 000... den hadde bare gått 120k, så det er vel i det høyeste laget dette. Hvis du titter -kjapt- rundt på autodb.no og finn.no, så vil jeg stille meg STERKT tvilende til denne bilen kompisen din kjøpte. Altså... kompisen din har -garantert- kjøpt en bil som enten har en kraftig justert km.stand, og/eller det er noe seriøst dyrt feil med den (kan jo også være at selgeren bare liker å gi bort biler). Dette var den billigste jeg fant på autodb: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1145240 Prisene går oppover der. noen skal ha så mye som 175 000,- for en 523(A)! (på samme km.stand) Dette var selvsagt et OT-innlegg, men måtte bare. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7795327 Går utifra det er denne "prosjekt34" mente. Den er nå tilsalgs igjen for kr 129 000.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 så faktisk en annen 523 i oslo som var til salgs for et par uker siden til 99000.- Den var kjørt 130000 og så meget pen ut. E39 prisen faller.. vil vel se enda lenger ned neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juni 22, 2006 Share Skrevet Juni 22, 2006 Den bilen jeg linket til er visst temmelig bra. Fikk en bekjent til å ta en kikk på den, og den så grei ut. Han som så på den er bruker her Han som har den kjøpte den for 99k, som dere så av annonsen. Holder på å skifte lykter på den, og selger den nå videre med fortjeneste. Den står annonsert nå for 129k... Vurderte den bilen selv til dama, men hun vil ha noe mindre sier hun Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Bilen min som kompisen min kjøpte var kanskje et unntak.. han var sint fordi han fikk så dårlig innbytepris fra forhandler.. hehe.. derfor solgte han den til samme pris brukt bare for å irritere forhandleren:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå