Gå til innhold

kommer meg ikke inn i bilen ..........


zHk
 Share

Anbefalte innlegg

Som det står i tema, jeg kommer meg ikke inn i bilen? I går låste jeg med nøkkel, vel og merke.. Men idag skjer det ikke no når jeg vrir om nøkkelen for og låse opp.. :--s

Noen som vet hva jeg skal gjøre ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

zHk: Får du beveget nøkkelen på passasjersia a?

Om du får gjort det, så vri den fort to ganger mot høyre.. (Blir mot høyre når du åpner mener jeg??) Da får du låst opp. Dette gjelder ihvertfall om bilen er strømtom..

Stikke noe ned mellom lista og dirke opp låsen går ikke.. (Ihvertfall ikke om bilen ikke har strøm) Prøvde det på min 520 i vinter når den hadde stått en stund uten batteri.. Da var det vri fort greia som funket for meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært bort i samme f"#nskapet selv!

Bilen hadde stått i garasje i 2 måneder og jeg kom og skulle låse den opp. Låsen min gikk ikke helt i posisjon som før. Stod å lirket og bannet i nærmere 2 timer før jeg ga F i ene bakruta mi. Tok frem hammeren og dryste løst! Heldigvis hadde jeg soting så jeg slapp glass utover hele baksetet ;)

Det viste seg da at låsesylinderen min var ødlagt og dørene var i vranglås for fikk ikke åpnet dørene på INNsiden heller! Drog i låsestikkene men de NEKTET og låse seg opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper bilen er strømtom. Da må du gå på passasjersida som mAZE sier.. og låse opp der. Du skal ta opp dørhåndtaket og vri nøkkelen MOT klokka, MER enn 90 grader.. altså ned på kl. 8 ca.

Hvis ikke er det en del andre kreative forsøk som har blitt gjort på strømtomme E34er, som f.eks. å koble 12V på bagasjeromsstrømmen for å få strøm nok til sentrallåsen og lignende.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...