Larsinnj Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Hva synes dere om biler som er 'overstyla'? Jeg syntes denne var for stylet til å være fin!! http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1128536 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Vaslag Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Overstyla noe så til de grader. Helt automote! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 og at dem ikke kan skrive hva slags motor det sitter i bilen....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 hjelper ikke hva som enn måtte sitte under paseret når det ser sånn ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerEklund Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 HAHAHAHHAHAAHHAHAAHHAHAAHHAHAHAAHHAHAHAAHAH DET var den styggeste bmw'en jeg har sett....og så var det 4dørs itillegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 og at dem ikke kan skrive hva slags motor det sitter i bilen....... Jeg irriterer meg også over mangelfulle annonsen, særlig hva slags motor det sitter i bilen. Bilen er forøvrig en 320i registrert i 1992.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 nydelig scooooop Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 og at dem ikke kan skrive hva slags motor det sitter i bilen....... Jeg irriterer meg også over mangelfulle annonsen, særlig hva slags motor det sitter i bilen. Bilen er forøvrig en 320i registrert i 1992.. jepp, sjekka eu godkjenniga du og? Motorstørrelse mangler som regel på sånne overstyla biler. Var nesten sikker på at det skulle være en 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 og at dem ikke kan skrive hva slags motor det sitter i bilen....... Jeg irriterer meg også over mangelfulle annonsen, særlig hva slags motor det sitter i bilen. Bilen er forøvrig en 320i registrert i 1992.. jepp, sjekka eu godkjenniga du og? Motorstørrelse mangler som regel på sånne overstyla biler. Var nesten sikker på at det skulle være en 318i Jepp, jeg bruker alltid den siden når jeg har registreringsnummer tilgjengjelig og det ikke er oppgitt hva slags modell det er. Hvorfor i alle dager har han levert inn skiltene? Satset på at det skulle være en 318i jeg også, men det var visst ikke det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 180k for det der!!!??? Huttetu.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-V.H Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 hadde han ikke hatt det scoopet på mitt på panseret så kunne det ha våre ein fine bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Lyktelistene er i hvert fall fine. Ikke mange som bare har kun nede. Jo, felgene er heller ikke værst, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aracna Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Det meste er feil på den bilen der gitt! Lengesiden jeg har sett noe så inni gamperæva støgg styling på BMW. Jaja, nå kommer jo Fast and the Furious 3 på kino, så dette er nok ikke siste gang vi ser noe sånt på de norske fjellstier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Mye plastikk er ikke fint !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 23, 2006 Share Skrevet Juni 23, 2006 Mye plastikk er ikke fint !!! Ikke alle har sett baywatch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå