Gå til innhold

E92 M3 på veien i USA

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

BMW har ikke sluppet ut noen ny arvtaker til E46 M3.. Siden neste generasjon M3 mest sansynlig blir levert som Sedan, Coupe, Cabriolet og Touring blir det da E90 M3, E91 M3, E92 M3 og E93 M3 ;)

Den kan heller ikke være lik da E92 Coupe ikke er kommet ut på markedet.. Da må han isåfall ha importert den fra et land der E92 Coupe har kommet.. Og hvis jeg ikke husker feil er den ikke kommet ut noen steder.. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hallo folkens!

Jeg kan bekrefte att den nye M3n er i usa for testing. Jeg traff nemlig paa bilen naar jeg var i Death Valley her om dagen...! Fikk tatt ett par bilder, men de var ikke saa veldig glad for det, saa det ble bare 2 daarlige bilder, men det var jo helt utrolig aa treffe paa den der! Audi var ogsaa aa testet der med diverse biler.

Beklager den den daarlige skrivingen, men det mangler noen bokstaver paa det amerikanske tastaturet.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo folkens!

Jeg kan bekrefte att den nye M3n er i usa for testing. Jeg traff nemlig paa bilen naar jeg var i Death Valley her om dagen...! Fikk tatt ett par bilder, men de var ikke saa veldig glad for det, saa det ble bare 2 daarlige bilder, men det var jo helt utrolig aa treffe paa den der! Audi var ogsaa aa testet der med diverse biler.

Beklager den den daarlige skrivingen, men det mangler noen bokstaver paa det amerikanske tastaturet.. :wink:

Kult :wink:

ÆØ og Å er for tøffinger :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...