Svensson Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 Er en slik M3 ikke så langt fra meg Er helt lik den på den første linken! Den er råfin!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 Er en slik M3 ikke så langt fra meg Er helt lik den på den første linken! Den er råfin!! Ta bilder av den.. E92 M3 har nemlig ikke kommet ut for salg og det er ikke vist noen offisielle bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 Er en slik M3 ikke så langt fra meg Er helt lik den på den første linken! Den er råfin!! Ta bilder av den.. E92 M3 har nemlig ikke kommet ut for salg og det er ikke vist noen offisielle bilder.. Hehe bra sagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 Da har jeg ikke peiling på hva det er... Fult mulig jeg tar feil, men den er helt lik med 4 Potter bak slik m3 har.. Hva er den nyeste m3'en etter E46 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 BMW har ikke sluppet ut noen ny arvtaker til E46 M3.. Siden neste generasjon M3 mest sansynlig blir levert som Sedan, Coupe, Cabriolet og Touring blir det da E90 M3, E91 M3, E92 M3 og E93 M3 Den kan heller ikke være lik da E92 Coupe ikke er kommet ut på markedet.. Da må han isåfall ha importert den fra et land der E92 Coupe har kommet.. Og hvis jeg ikke husker feil er den ikke kommet ut noen steder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 Kan prøve å ta noen bilder jeg, men det er ihvertfall ikke E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 jeg fikk ikke opp bildene av e92 m3`en i usa.kan noen legge ut bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 For masse bilder råder jeg deg til å ta en tur inno www.m3post.com ..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboxs Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 syns den bilen ser ut som en gubbete mæsje racer jeg men. mye mere sportslig den E46 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinB Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Syns det er noe forbanna tull at bmw bruker V motorer.. håper det ikke er sant at den kommer med 4l V8 som sto i gamle m5'n.. synst de heller kunne ha videreutviklet rekke6'n som sto i e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 Her ser det ut som om frontfangeren er rimelig klar.. Og med M3 CSL hjul og igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 Har sett i ettertid nå at jeg tok veldig feil Var en m5 det som var i nærheten her, og jeg så det ikke...har skuffet meg selv på det groveste Måtte bare få sagt det etter min lille påstand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Hallo folkens! Jeg kan bekrefte att den nye M3n er i usa for testing. Jeg traff nemlig paa bilen naar jeg var i Death Valley her om dagen...! Fikk tatt ett par bilder, men de var ikke saa veldig glad for det, saa det ble bare 2 daarlige bilder, men det var jo helt utrolig aa treffe paa den der! Audi var ogsaa aa testet der med diverse biler. Beklager den den daarlige skrivingen, men det mangler noen bokstaver paa det amerikanske tastaturet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Hallo folkens!Jeg kan bekrefte att den nye M3n er i usa for testing. Jeg traff nemlig paa bilen naar jeg var i Death Valley her om dagen...! Fikk tatt ett par bilder, men de var ikke saa veldig glad for det, saa det ble bare 2 daarlige bilder, men det var jo helt utrolig aa treffe paa den der! Audi var ogsaa aa testet der med diverse biler. Beklager den den daarlige skrivingen, men det mangler noen bokstaver paa det amerikanske tastaturet.. Kult ÆØ og Å er for tøffinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Noen bilder til... ( ser ut som en M5 touring har sneket seg med også) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå