a-olsen Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Det er så mange fine biler der ute, så jeg tror ikke at jeg har noen klar favoritt.. Men denne klatrer høyt opp på mine lister.. Blant topp 5 hvertfall! Audi RS6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2006 Jeg har av natur vanskelig for å velge meg favoritter, eller å velge i det store og hele. Så alt av grommere kaliber frister. Helst tysk eller italiensk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Drømmebilen min over alle drømmebiler selvom hva d er, er dette drømmebilen NR.1 Jeg er veldig glad i E39 ///M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Porsche Carerra GT er en fin ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Denne er ganske søt http://www.uspinoyrc.com/m3/19dec04_pho ... G_1032.JPG oi, ble bare url'n det der.. Hvordan får jeg lagt ut bilde? Du går inn på "Skriv et Svar" der hvor du la inn innlegget ditt, så merker du den url`n, og så trykker du på knappen "Img" Okei Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skogly Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Ein av mange: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Drømmebilen min over alle drømmebiler selvom hva d er, er dette drømmebilen NR.1Må også si at jeg har utrolig sans for E39 M5, men vet ikke hva jeg hadde valgt av den og E46 M3. Men tror jeg ville valgt M6`en! Fy fan for en bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 tror jeg ville valgt en syrebadet e28 med en syyyk motor elns. gjerne en v10 m5 motor f.eks:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Ein av mange: Du stjal min drømmebil ! Ihvertfall en av de Dogde Ram SRT 10 er verdens fineste pickup, samt at den kan hamle opp med en god del sportsbiler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Hvem kan si nei til en slik rompe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Tror den ultimate drømmebilen min per idag kankje hadde blitt denne : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Siden det idag finns så mange flotte biler i bilindustrien er det komplett umulig å velge seg ut en spesiell drømmebil. Hvis jeg skal se litt nytte i dette her må vel en X5 4,8is være en komplett drømmebil. 360 hk ved 6200 O/min og 490 Nm ved 3600 O/min med en akslerasjon fra 0-100 km/t på 6,1 sekunder og en toppfart på 246 km/t er slett ikke ille for en 2,2 tonns tung firehjulstrekker... En Rolls Royce Phantom, BMW M5, BMW M6, Mercedes-Benz CLS 63 AMG er heller ikke å forakte, men slik min familiesituasjon er idag er nok X5 en ypperlig bil.. Jeg hadde vel heller ikke sagt nei takk til drømmebiler som 535d, M3, Z4, Jaguar, Dodge RAM SRT-10, Ford Mustang, Ford F150 Lightning etc.. Jeg er sannelig ikke sikker på hva jeg skal velge jeg, men siden jeg har nevnt X5 får jeg vel stå på den inntil videre.. Eller E60 M5 Hartge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 Drømmebilen min i dag hadde vært en gul eller vit e46 m3 GARANTERT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Juni 26, 2006 Share Skrevet Juni 26, 2006 Er ikke så alt for mange biler som kler å være hvite, men E46 M3 er NYDELIG i hvit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå