Arnefles Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Selger disse orginale m-tech fjærene(senker ca.2.cm.). De som skal sitte foran er kappet,men de bak er som nye. Sittet på en 325i-86.mod.m-tech. Bud ønskes,selges billig!! PM eller ring! tlf: 92064722 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet November 6, 2006 Forfatter Share Skrevet November 6, 2006 Forts.til salgs... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 di framfjærene er kutta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vildrin Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Hva er prisen på dem? hvordan er det med godkjenning på dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 kappa fjærer godkjennes ikke uansett hva det er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet November 8, 2006 Forfatter Share Skrevet November 8, 2006 Stemmer.Dem er orginale m-tech fjærer til 325i-86.mod.Treng vel ikke papirer på orginale m-tech. Kappet ca. en runde foran,de bak er tipp topp. Grunnen til at jeg kappet dem er pga at jeg hadde basskasse bak i bil og ville ha den helt jevn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vildrin Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 kappa fjærer godkjennes ikke uansett hva det er.. det vil vel egentlig si at fjærene er ubrukeli når de er kappet? hvor mye for fjærene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet November 8, 2006 Forfatter Share Skrevet November 8, 2006 De er ikke ubrukelige,jeg har brukt dem.Men de foran er ikke godkjent siden dem er kappet,de bak er godkjent. Bud ønskes,går meget billig! Har ikke E30 lenger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2007 Fortsatt tilsalgs... Gis nesten bort.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3XXTouring Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 passer de touring kan jeg gi deg 100 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2007 Regner med det,men ikke sikker. Godtar budet. Pm meg du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2007 passer de touring kan jeg gi deg 100 kr Har sendt deg PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3XXTouring Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 driover og skal selge bilen, så blir ikke noe av! Sorry! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Da får jeg by en hundrelapp for bakfjærene. Framfjærene blir bare ekstra porto til ingen nytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2007 driover og skal selge bilen, så blir ikke noe av! Sorry! Useriøst,IKKE gi bud om man ikke er sikker på at du skal ha dem. Slikt vil jeg og MANGE andre ikke ha noe av!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå