Gå til innhold

Listen over de mest ekstreme fartsovertredelsene på norske v

///M
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Orket ikke og sitte og lese alt her, men må si et par ting;

1. 266kmt? på heia i troms? alle som har kjørt der må jo vite at det er rett og slett IDIOTI!!

2. BMWCCN prøver jobber for og dra bmw inn i et "bedre" synspunkt, og det er bra! det er noe som vi faktisk trenger :clap:

3. Har selv brutt fartsgrensen mine ganger, men aldri i et slikt omfang, har i mangel på baner i norge kjørt bilen for fort, men den størst hastighetstestene spare jeg til utlandet!

4. sist men ikke minst;

Misliker veldig sterkt de som må ligge i 160++ etter vanlige trafikerte norske veier, ser dem ikke i speilet før de er forbi, nesten ekkelt, og man har ikke sjangse til og vurdere hastigheten demmers vist du er møtende eller kryssende bil!

PS: Du burde vite dette vist du møter meg i 160+, jeg ringer 02800 på sekundet og anmelder deg... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha hylland!

Hva fikk du for det?

Han fekk ris på reva og vart sendt heim igjen grinande til mor si :lol:

Var nokre temmeleg ville fartsovertredelser der ja. Stod og diskuterte det med ein purk når eg var på jobb i dag (har sommarjobb som kaibilitør :D) og han sa at det var MANGE som sikkert var verre enn det der også, men dei hadde ikkje peng eller mannskap til å ta alle fartsvindlerene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvorfor de ikke stopper han før etter 5,6 km i den hastigheten. Har politiet en intern konkurranse om å ta den verste fartssynderen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha hylland!

Hva fikk du for det?

Neida, eg berre tulle... Har aldri køyrt så fort i den tunellen... Har hatt 230 i Lærdalstunnellen, men der er det rett fra og heilt ny asfalt... Trafikkfarlig? Nei, det var ikkje biler der, og det visste eg når eg gjorde det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oddis:

det var 267km/t

med en Audi..

ganske artig historie.. hehe..

men men.. jeg sier meg enig med buddy.

Jeg har lest en god del av dine innlegg det siste året Dr.S. både her og på bilforumet. og for meg så virker det som om du er den bedrevitende... så å komme med ett slikt utsagn, i din "posisjon" klaffer liksom ikke..

men men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet holder åpenbart øye med enkelte bilforum/internetsider... og jeg tror bestemt ikke bimmers er et unntak... bare så det er nevnt... :wink:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=121683

Skulle ønske politiet hadde hatt litt bedre ting å gjøre jeg...

F.eks sende ut asylsøkerne som skulle vært sendt ut for leeenge siden(Krekar bland annet...) eller gjort no nyttig, istedenfor å drive å ta u-sving og følge etter meg hver gang jeg er ute å kjører en tur på kvelden/natten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,politiet har en del feilprioritering her i landet ja..

En god del feilproritering

Brukes mye penger på "tull"

Ble foresten stoppet i beltekontroll i helga,og fikk høre att det var på tide jeg kom i kontakt med politet ettersom jeg tross alt var "ett par og tjue" år.

Veit ikke om det var ment som alvor eller fleip men,,herregud for en utalelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,politiet har en del feilprioritering her i landet ja..

En god del feilproritering

Brukes mye penger på "tull"

Ble foresten stoppet i beltekontroll i helga,og fikk høre att det var på tide jeg kom i kontakt med politet ettersom jeg tross alt var "ett par og tjue" år.

Veit ikke om det var ment som alvor eller fleip men,,herregud for en utalelse!

Hmmm... jeg har ikke vært i kontakt med den norske politi og lensmansetat siden 1988 da jeg ble tatt i 134 Km/t på motorveien mellom Drammen og Oslo... 1500 kroner i bot + 3 måneder uten lappen. Det var som bare f... at jeg ble fristet til å kjøre fra en Alfa Romeo 2,5 GTV med min Porsche 944... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Hei "purk" som sitte og lese dette. Har du ikkje nokre mannfolk som banker opp kona, eller nokre fyllekjørere i bygda/byen din som du heller burde bruke tida på å ta?

Synest det er feil prioritering å sitte og overvåke dei forskjellige bilforuma og prøve å ta nokre "småfisk".

Den som ligge på førsteplass, var ikkje det ein motorsykkel? Meina å hoksa at dei fleste over 200 var motorsykla eg.. Men men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...