Gå til innhold

Hvilke felger bør jeg velge til E39  

42 stemmer

1. 1. Hvilke felger bør jeg velge til E39

• 1. Carllsson S019
      16
    • 2. ADR M-Sport Gloss Black
      12
    • 3. Arelli Mezlan
      14

Anbefalte innlegg

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hei

Jeg likte personlig nr:3 og har selv E39.

Pr dags dato kjører jg md m5 felger i 18" men syns det bør minst være 19" :wink:

Ellers så syns jg rondell begynner å bli "kjedelige" som du sier pga så mange har dem!! Men felg md kant er must :D

jeg syns 19" e60 m5 felger oxo kan bli noe fint på E39 :? ?

mvh

Hav

Skrevet

Se på mAZE sin gamle bil.. 528 e39... Breyton Inspiration felgar... 19"..grisedeilige felgar... :lol: ellers passer Rondell 058 ganske bra.. elle ACS.. men prisen har vel noe å sei også...

435168e756.jpg

Skrevet
Likte ingen av disse jeg... de første syns jeg er MB felger, sorte felger liker jeg ikke.

Enig... og den tredje oppsetningen blir for blingeling etter min smak... :lol:

Dette er fine felger på en E39... :D

00036671_40895_S6.jpg

Legg også merke til den lekre og ikke minst praktiske detaljen; Skvettlapper..! :?

Sorry bmwE9, vet du synes skvettlapper er en flott ting, men jeg måtte bare kommentere det... :lol:

Synes forøvrig dette er felger som er mer tidsriktig til E34 og bakover.

E39 M5, Hartge Classic, Alpina er noen fine alternativer til E39 synes jeg.

Må være litt eiker. BMW må nesten ha felger med minst 10 eiker, særlig 5-serie. Eneste med færre eiker som er fine som jeg kommer på, er ACS.

Skrevet

Legger inn tre bilder til av Arelli felgen. Jeg har sett den i virkeligheten i USA og den er ikke så bling-bling som på bildene for det er jo showroom bilder jeg har modda på.

Arelli-5.jpg

Arelli-6.jpg

Arelli-7.jpg

Skrevet
00036671_40895_S6.jpg

Legg også merke til den lekre og ikke minst praktiske detaljen; Skvettlapper..! :?

Sorry bmwE9, vet du synes skvettlapper er en flott ting, men jeg måtte bare kommentere det... :lol:

Synes forøvrig dette er felger som er mer tidsriktig til E34 og bakover.

Du er klar over at E39 nå er en over 10 år gammel modell ?... :? ... anyway... slik ser bilen ut i dag, men jeg liker de gamle felgene bedre... og skvettlapper er fornuftig på rustfeller som E39 og E46... :wink:

00038467_40895_S6.jpg

Skrevet
Se på mAZE sin gamle bil.. 528 e39... Breyton Inspiration felgar... 19"..grisedeilige felgar... :lol: ellers passer Rondell 058 ganske bra.. elle ACS.. men prisen har vel noe å sei også...

Nei prisen har ikke så mye å si, hadde Asanti laget noe jeg likte så hadde det blitt det. Kona er fra statene og søstra hennes kjører en E39 M5. Der borte er jo, som de fleste av dere vet, bling-bling inn på felger og annet bilrelatert stæsj så hun kjørte rundt med 20" Lexani felger :shock: Ikke bra så jeg har omsider overtalt henne til å kjøpe noen Superleggera III som ble sinsykt bra. Der borte er det rart og ikke ha krom felger mens her hjemme er det litt andre veien. Har ikke noe spesielt heng på krom men synes det kan være fint noen ganger, spes. på sort bil. Fortsett med tilbakemeldinger, alt vurderes bortsett fra Rondell D58 :lol:

Skrevet

Har sett ADR felgene på en E39 her istavanger. Innpresset di leveres i er latterlig. Sitter ALTFOR langt inne. Ellers så syns jeg ADR felgene har for lite kant og ikke ser spesielt "kule" ut.

Skrevet
Har sett ADR felgene på en E39 her istavanger. Innpresset di leveres i er latterlig. Sitter ALTFOR langt inne. Ellers så syns jeg ADR felgene har for lite kant og ikke ser spesielt "kule" ut.

Synes ikke innpresset er så ille, her er to bilder jeg fikk tilsendt fra Dekk & Felgspesialisten i Kr.Sund med nevnte felger montert. (Hvis det ikke er spacere på da, det vites ikke)

bildee%20001.jpg

bildee%20002.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...