BreitBau Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2006 ååh.. det er en laaaaaaaaaang historie.. blir liksom så irritert når fangeren er opptil 2 cm for kort på HVER side, og den i forhold til original festene er 2 cm for lav for festepunktene. Jeg jobber selv i butikk, og jeg juger jo ikke til kundene. Er det lagervare så er det lagervare. Det skal sies at betalingen skjedde rund påsketider og da sto jo bankene stille, men når alle vet det, og at forfallsdatoen ligger midt i påska, så trenger du ikke akkurat selge fangeren min te en annen for det? Og det var den siste på lager, og ny bestillingstid er 1 mnd, og når DA fangeren kommer så har de ikke tåkelys og gitter med, så da må jeg vente 3 nye uker på å få DET igjen.. jeezez.. Så når jeg da ENDELIG får fangeren, så passer den ikke..takk skal du ha ja... Men men. Etterhistorien er at vinkelsliper og en drill kan fikse alt.. Regner med at sparkel ordner resten. men GOD passform er GOD passform. HVA er dårlig passform hvis fangeren ikke passer? skjønner du? Dessuten føler jeg ikke at jeg har hengt ut NOEN på forumet. De personene som er registrert her hos eyecandyracing er jeg IKKE særlig redd for skal bli lei seg.. Det er IKKE snakk om enkeltpersoner, men ett HELT team. For jeg har snakka med flere av de.. Er sikkert en eller annen som har gjort en god jobb, men det overskygges av det som er rævva arbeid av noen.. Og til sist, trust you ME.. Formell mail?? jeg har vært snill og tolmodig så JÆVLI lenge i forhold til normal standard. Tiden for formelle mailen er over for lenge siden.. Og da må man gå over til en brevform som tilsier at folk må skjerpe seg.. enkelt og greitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2006 dessuten til de som sier at det er "feigt" og "slemt" gjort og legge sånne uheldige episoder ut på forumet. Jeg skulle ønske NOEN hadde gjort det før jeg kjøpte. Bør aldri være redd for å legge ut negative ting om ett firma. Og hvor er det egentlig bedre å poste det enn på ett forum der sikkert halvparten av brukerne er potensielle kjøper. Innlegget er ment som en advarsel, til teamet, såvell kunder. Det fins DRØSSEVIS av styling web-butikker der ute. Er sikker på de fleste av dere vet hvilke som er useriøse uten å navngi noen jeg selv ikke har vært borti.. Til eyecandyracing-teamet: Ta det seriøst. Skjerp dere. Ikke end som mange andre firma. Dere HAR peiling på e-36 og det KAN lett villede. Si noe og stå for det. Jeg håper jeg er et enkelttilfelle som aldri skulle ha skjedd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Juni 28, 2006 Share Skrevet Juni 28, 2006 Jeg skulle ønske NOEN hadde gjort det før jeg kjøpte. WØRD! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel C. Skrevet Juni 28, 2006 Share Skrevet Juni 28, 2006 Kjenner til noen av gutta bak eyecandy og jeg har aldri noensinne hørt noe negativt om dem. Dessuten syne sjeg det blir litt feil å legge ut slikt på et forum som de sikkert ikke er på selv. Jeg vet av erfaring at det er alltid to sider av en sak! Hør hør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet Juni 28, 2006 Share Skrevet Juni 28, 2006 Syns likevel det er bra at noen legger ut negative opplevelser jeg da.. Hadde jo vært fint om du hadde lagt ut hva slags svar du fikk på mail tilbake også, så vi får hørt noe fra dems side. Men syns det er veldig bra at folk sier ifra når de har problemer med et firma. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 28, 2006 Share Skrevet Juni 28, 2006 Syns likevel det er bra at noen legger ut negative opplevelser jeg da.. Hadde jo vært fint om du hadde lagt ut hva slags svar du fikk på mail tilbake også, så vi får hørt noe fra dems side.Men syns det er veldig bra at folk sier ifra når de har problemer med et firma. Enig, men det er viktig at man ikke henger ut personer ved navn samt at man ikke er direkte usakelig og vulgær. Den beste kritikken er faktisk en kritikk uten for mange superlativer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2006 enden på visa ble at de la seg langflate og beklaget.. Fikk en veldig konstruktiv mail tilbake der de forklarte alle problemene.. Håper dette innlegget kan være en trist advarsel om åssen ting kan gå UANSETT hvem du bestiller fra. Men at også slutten på visa kommer med. For disse gutta er seriøse. Alt i Alt. ihvertfall er en av gutta der det, som trass skarp kritikk og en meget sinna mail, skrevet i raserianfall, greier å svare konstruktivt og meget riktig. Gutten heter Lars. Har ikke vært borti han før der tror jeg. Men han fortjener ros, ikke ris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet Juni 29, 2006 Share Skrevet Juni 29, 2006 Som regel får man det man betaler for.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2006 Som regel får man det man betaler for.... Hjelper ikke det hvis varen ikke er som lovt fra selger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Juni 29, 2006 Share Skrevet Juni 29, 2006 Nå som saken er løst, bør du legge ut historien her på forhandlerreviews, ta med både det positive og det negative. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=2939 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå