Fredrik Skrevet Juni 29, 2006 Share Skrevet Juni 29, 2006 er det så vikti ka som står der.. står jo at den er ombygd!det forklarer vell, unødvendig med "alpina b3 replika" da! Det er i og for seg et poeng, men det beste er å kalde en spade for en spade... ellers lar vi annonsen gå sin gang og lykke til med salget... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2006 når jeg har kjøpt meg m5 å cossi å slike biler har jeg vore glad de har vore ombygd.. forsikringen er mye billigere.. men trur ikke det blir noe problem og selge denne.. for bilen er grom og god.. går godt jør den også.. satt på med den i dag.. å dette er ikke oppbrukt vertfall!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 Lykke til me salge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 når jeg har kjøpt meg m5 å cossi å slike biler har jeg vore glad de har vore ombygd.. forsikringen er mye billigere.. men trur ikke det blir noe problem og selge denne.. for bilen er grom og god.. går godt jør den også.. satt på med den i dag.. å dette er ikke oppbrukt vertfall!! Forsikringen din er mye billigere inntil den dagen det skjer noe. Man har i utgangspunktet en redusert forsikring når man forsikrer et kjøretøy under feil/falsk modell. Den dagen man kommer opp i en situasjon hvor forsikringsselskapet krever regress grunnet feilforsikring, vil man merke dette på sin personlige økonomi for resten av livet. Altså (moralen er); det er aldri "bedre" at man ikke godkjenner "oppgraderte" eller trimmede kjøretøy, og betaler forsikring for feil modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik.aa Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 Bilen er forsikra som 318 ja, noe annet var ikke mulig. Det jeg fikk beskjed om også nå som med tidligere GODKJENTE ombygde biler jeg har hatt er at den skal forsikres på ramme nummer. Sef lurt å ha en Naf- takst å slå i bordet med hvis uhellet skullet være ute. Hadde en ganske fin 323 85 mod som var godkjent omb. til 88- 325, den ble kræsja (ikke min feil) Fikk da igjen for en 325 89 mod. Fikk også igjen for styling og felger . Kan hende det var en snill takst mann ... el han var faktisk fra vesta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2006 hørt om verdi forsikring? tillegsforsikring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik.aa Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 Det å va nåkka ja sef ! je je Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royendre Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 bra annonse, bra d e noken som har litt ærlighet!! trur ikkje du passer som bilselger ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2006 å i trur ikje du passe som bilkjøper.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg