mykle84 Skrevet Juni 30, 2006 Share Skrevet Juni 30, 2006 nei du he vel kanskje rett der ja.. og greit nåkk d med fyllekjøring d e idiot skap.. men i e vel ikkje den som treng og nevne d da for og sei d sånn.. for d he i no gjort ein del liksom.. men som sagt so he i no lært litt.. men ikkje nåkk men sjøl so synst i faktisk d att i bør sjerpe meg og d skal i fktisk prøve på også.. men men shit happens d e ikkje rå og være etterpå klokk helle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Juli 1, 2006 Share Skrevet Juli 1, 2006 mykle84: Heilt ærleg burde du vore sperra inne og ALDRI fått igjen lappen...IDIOT og attpåtil skryte av det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mykle84 Skrevet Juli 1, 2006 Share Skrevet Juli 1, 2006 hehe jaja nåkken som e sinte her ja.. haha.. ja i skal no vel inn og sone.. og lappen he i no om litt over 2år.. og da e d bare og kjøre som folk da veitu so kanskje i beholder lappen sia i også skal bli far i oktober da.. hehe.. ja greit nåkk att i e idiot men da e i no i godt selskap da her inne.. haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knooot Skrevet Juli 1, 2006 Share Skrevet Juli 1, 2006 veldig mange sinte folk her inne!! men jeg tror ikke det er så mange av dere her som tør å innrømme om dere har gjort noe galt! jeg er 100% sikker på at det er flere her inne som har kjørt som idioter å kjørt i fylla ikke minst, men det tør dere ikke nevne her tenker jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juli 1, 2006 Share Skrevet Juli 1, 2006 veldig mange sinte folk her inne!! men jeg tror ikke det er så mange av dere her som tør å innrømme om dere har gjort noe galt! jeg er 100% sikker på at det er flere her inne som har kjørt som idioter å kjørt i fylla ikke minst, men det tør dere ikke nevne her tenker jeg!!! Nei, det er mange som kanskje har vært dumme, men det er jammen ikke mange som er SÅ dumme at de skryter av det!! Jeg kan iallefall med hånden på hjertet si at jeg aldri har kjørt i fylla, og skal aldri gjøre det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knooot Skrevet Juli 1, 2006 Share Skrevet Juli 1, 2006 du kan kalle skryte, eller at han er en av de få som tør å stå frem å innrømme hva han har gjort galt!! jeg er helt sikker på at det er noen som har svart på denne tråden som har kjørt i beruset tilstand selv, men tør ikke si det!! selvfølgelig har det blitt gjort dumme ting her, å det sier han selv også. men jeg syns det er en del idiotiske uttalelser ute å går her! det er min mening.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Juli 1, 2006 Share Skrevet Juli 1, 2006 Hvorfor kan ikke folk SKRIVE BOKMÅL!!?!?!?!?! Den er jeg i hvert fall helt enig i. Fordi om man har forskjellige dialekter og grautmål rundt i landet, kan man skrive bokmål eller riksmål som jeg kaller det. Nynorsk,... ok., for de som absolutt insisterer, men ikke dialekt.. det er håpløst å lese... Legger man ut film på nettet med skiltnummer og grisekjøring/spoling, ja da skjønner jeg jo at de blir tatt... hehe. Men som det sies her, kanskje politiet burde prioritere narko og vold framfor litt uskyldig spoling.,.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Juli 1, 2006 Share Skrevet Juli 1, 2006 Hei Jeg mener at bilen på bildene (videon av den grønne og røde bmw) har jg sett her på forumet ?? Kan dt stemme..er dt en av medlemmene her som har mistet lappen da? mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 1, 2006 Share Skrevet Juli 1, 2006 Knooot skrev: du kan kalle skryte, eller at han er en av de få som tør å stå frem å innrømme hva han har gjort galt!! jeg er helt sikker på at det er noen som har svart på denne tråden som har kjørt i beruset tilstand selv, men tør ikke si det!! selvfølgelig har det blitt gjort dumme ting her, å det sier han selv også. men jeg syns det er en del idiotiske uttalelser ute å går her! det er min mening.... Det er vel måten han "innrømmer" det på som provoserer folk her. HAHA HEHE OSV. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Highway61 Skrevet Juli 1, 2006 Share Skrevet Juli 1, 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=121683 Av de ni som er politianmeldt, er åtte BMW-eiere og en kjører Golf GTD. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nygaard Skrevet Juli 1, 2006 Share Skrevet Juli 1, 2006 Hvorfor kan ikke folk SKRIVE BOKMÅL!!?!?!?!?! haha;) meg du plages med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mykle84 Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 ja men d e bare slik i skriv heile tia d for og sei d sånn..hehe.. men men takk for støtten knoot.. den der skal i ikkje glemme.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grohl Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 nej sjau heer do da då, da veur nu zo fanzkli å lessa dau sou følkjine skriiive dau deu inkje stend pau riksmaula. hoho mygle, du får klare dej me trehjulssykkel eller nokke sann. din fante! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 En ting er å skrive på dialekt til kompisser via sms,en annen ting er å skrive dialekt på et forum med brukere fra hele landet(og til og med noen utenfor lande grensene).Krever vel ikke så stor sirkulasjon i topplokket for å skjønne at dialekt blir litt tunglest for noen. Vet ikke om dere skriver dialekt for å provosere jeg eller om dere rett og slett ikke skjønner bedre,men jeg håper på det første. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 Hvorfor kan ikke folk SKRIVE BOKMÅL!!?!?!?!?! Endelig noen som sier det.. Har selv irritert meg mange ganger over at folk ikke klarer å skrive NORSK. Det hender ofte at jeg må lese flere ganger for virkelig skjønne hva som står.. tnk om lla mtte skrve p dtt sprk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå