cornelius Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 snakket de like uklart på radioen som de skriver her? ps: hva slags program? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Var med han Are fra are&odin...ja...dialekt from hell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 hehe. Osen Banden heter det vel. Hører ikke så veldig mye på P3, men det var nå der det var noe int. Dr_S: Skal ikke si jeg ikke har kjørt gris eller lagt noen spor rundt om men når 10 av kara har mista lappen så har de nok gjort litt annet enn å spinne rundt på rimin BTW: hva har de folka med drifting å gjøre, hvis alle blir tatt for å burne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 kansje fordi purken har gått inn får å ta de, da er det ikke så mye de kan gjøre... jeg skal innrømme at det var dumt sagt det med "slik er det bare".. men blir litt irritert når de kommer og sjeller ut fyren når de faktisk bare har lest hva som har skjedd, og ikke vet det med sikkerhet, for ingen her kan komme å si at det som står i aviser er 100% riktig.. og at det er utrolig mange her som har turbo, kompressor, m5, 325 og for den sags skyld, og kom ikke bare her og fortell meg at de kjører etter fartsgrensene, for det er bare vås som knapt mødrene deres tror på.. Og ja, det var dumt av han, som jeg har sagt 10000 ganger, men han har fått sin straff, sånn er det, bestemt av retten,(ingen som har sagt at det var rett straff) men han er en skikkelig trivelig kar, så hvorfor skulle ikke han få en sjangs slik som alle andre?(ment andre som bryter loven) nå er det jo faktisk slik at det nesten er like kriminelt å kjøre 10 km over grensen som det er å skyte noen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mykle84 Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 ja der skal i være enig med deg. og d som sto i avisa va no ganske so overdramatisert da for og sei d sånn.. men som sagt so skal i no forbedre me i kanj ikkje sei d att i aldri kommer til og kjøre i fylla igjen for når du kjøre bil dagen derpå so e d no gått mulig du he promille.. for d e no d dåkkå kalla fyllekjøring.. og d att i ikkje kjem til og ta borti eit ratt før om 2år d kanj i no ikkje love men seff so skal i faktisk prøve og holde meg so godt i kanj.. for i he no tenkt til og ha igjen lappen ein gang.. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 egentlig tror jeg ikke mesteparten her reagerer på topic'en på tråden her, men om mykle84'es innlegg litt frammi tråden.. bare sånn at folk vet det stor forskjell på å herje litt, leke litt på lukket område og det å sette andres liv i fare.. hvertfall sånn jeg ser det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Bad boys drive`s bad ass toys! En Bimmer kommer alltid til å være et badboy leketøy, men enkelte drar strikken litt for langt Skjønner ikke hvorfor du kjørte ned han fyren som prøvde å stoppe deg!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mykle84 Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 for og si d sånn da so kjørte i ikkje han ned.. hanj kom rasendes mot me og opna opp døra også tok tak i me og skulle rive me ut av bilen.. og i hadde no ikkje akkurat lyst på juling i heller so i satt bilen i revers menst han holdt fast i me hadde han villet kunne han sluppet me og hoppet derifra.. vist man skal leke purk så må man jo også tenke på konsekvensene.. so i handla i nødverge da.. men i fikk ikkje medhold i retten alikavel.. so sånn var den saken.. og takk for att du spurte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 for og si d sånn da so kjørte i ikkje han ned.. hanj kom rasendes mot me og opna opp døra også tok tak i me og skulle rive me ut av bilen.. og i hadde no ikkje akkurat lyst på juling i heller so i satt bilen i revers menst han holdt fast i me hadde han villet kunne han sluppet me og hoppet derifra.. vist man skal leke purk så må man jo også tenke på konsekvensene.. so i handla i nødverge da.. men i fikk ikkje medhold i retten alikavel.. so sånn var den saken.. og takk for att du spurte.. Der kom det igjen. Din holdning til politiet er skremmende. Mener du virkelig at det er de som er de største skurkene i verden? Hver gang du skriver noe på denne tråden så blir jeg bare mer og mer oppgitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mykle84 Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 nei men so va ikkje hanj som prøvde og dra me ut av bilen noe purk heller da.. i nevnte vel ikkje nåkkå om att purken va skurk her i no.. så va fabler du om.. men i he no mine meininga om purken sånn som i he opplevd dei.. og i he ikkje sagt d att dei e skurka men d att dei e idiota.. men seff so e d faktisk ein og anna som e grei.. men d e få tall av dei, desverre.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Har bodd på stedet mykle84 kommer fra - i 2 år. Kjørte selv med promille i blodet, kjørte for fort, gjemte kompisers biler som ble jakta på av politiet i min egen garasje. Laget smultringer på Åsane. Satte halsbrekkende tider mellom Måndalen og Vågstranda. (før tunnelen kom).Var 23-24 år på den tiden. Visste jo det var galt...tenkte ikke på konsekvensene. Gjør det nå - og fordømmer mye av det jeg gjorde. Men det kan ikke reverseres. Nå aner jeg ikke hvem mykle er, det er 13 år siden jeg flytta derfra. Men at ungdomslivet på landet er radikalt annerledes enn i byene er helt klart. Dette skjer sannsynligvis hver helg - i hele Norge. Den som med 100% sikkerhet kan love ikke å ha kjørt med promille i blodet dagen derpå har ikke vært på en ordentlig bondefest! PS: -Kjører fortsatt litt for fort... DS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Har bodd på stedet mykle84 kommer fra - i 2 år. Kjørte selv med promille i blodet, kjørte for fort, gjemte kompisers biler som ble jakta på av politiet i min egen garasje. Laget smultringer på Åsane. Satte halsbrekkende tider mellom Måndalen og Vågstranda. (før tunnelen kom).Var 23-24 år på den tiden. Visste jo det var galt...tenkte ikke på konsekvensene. Gjør det nå - og fordømmer mye av det jeg gjorde. Men det kan ikke reverseres.Nå aner jeg ikke hvem mykle er, det er 13 år siden jeg flytta derfra. Men at ungdomslivet på landet er radikalt annerledes enn i byene er helt klart. Dette skjer sannsynligvis hver helg - i hele Norge. Den som med 100% sikkerhet kan love ikke å ha kjørt med promille i blodet dagen derpå har ikke vært på en ordentlig bondefest! PS: -Kjører fortsatt litt for fort... DS. Hehehe... jeg har vært på en skikkelig bygdefest en gang i mitt liv... og for en fest... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Hehehe... jeg har vært på en skikkelig bygdefest en gang i mitt liv... og for en fest... Full fart med bilen full av damer, sukk, av og til synd tiden ikke kan reverseres... Nå er bilen full av samme dama, unger og barnevogn... bytte noen? Vi snakker Merca her altså - he he. Og skulle jeg legge en skrytevideo på nettet, ville jeg være sikker på at noe så banalt som et registreringsnr. ikke kunne leses.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Er litt enig med mykle84 om holdning til politiet.Det tror jo at de er robocop eller walker texas ranger nesten hele gjenen jo.Også har de den jævla attitud`en om at "tror du at det er jeg eller du som er best til å kjøre bil?Nå har jeg kjørt bil i 20 år uten å bulke".Har da kjørt bil som et svin i 8 år uten å bulke jeg,og har selv sett de samme politi-mennene kjøre go-kart(bedrift serie) og sett at de ikke er noe tess til å kjøre.Til opplysning havnet de på plass nr.12 av 12.Slått av vaskemaskin-selgere,elektrikkere og fabrikk-arbeidere osv.Syns det er helt forferdelig at de eneste som har lov til å kjøre fort ikke kan og vet hva de driver med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mykle84 Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 ja d er ingenting so er bedre enn en real bygda fest d e no iallefall sikkert.. hehe.. og i veit også d att på bygda festa so e d ein del fylle kjøring også, slik e d bare. d e ikkje so masse du kanj gjer med d.. men i skal no gjer mitt beste for og ikkje kjøre i fylla igjen.. og ja d med att purken ikkje kanj og kjøre bil d e no heilt sikkert.. hehe.. men i kanj vel ikkje sei nåkkå om purken i for da bli d vel nåkken som ikkje tåle d.. hehe.. men i kanj no sei d sånn att d er mer som en leik d og kjøre fra purken.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå