marius paulsen Skrevet August 25, 2006 Share Skrevet August 25, 2006 aha! litt bokstav surr ville iallefall laget plass til 6,5" fremme om du skal bruke så mye penger på stereo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet August 26, 2006 Share Skrevet August 26, 2006 Høres bra ut det oppsettet der..selvom jeg helt klart ville valgt noe alpine å ha i hatthyllen hvis du vil spille ren og klar lyd. Har selv Focal 130 KP foran, Alpine på sidene bak og bak i hatthylla. Earthquake Holess 16" kommer så fort lønna fra jobben kommer. Legg gjerne ut noen bilder! Alltid morsomt å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet August 26, 2006 Forfatter Share Skrevet August 26, 2006 Det står orginalt 4 små subber i hattehyllen min, men de kobbler jeg vekk etter hvert. regner med at jeg kommer til å høre de to FOCAL 27KX. Focal 130 KP skal jeg ha bak og FOCAL UTOPIA Be N°.5 skal jeg ha forran. Har tenkt å se på om jeg får laget meg litt bedre plass fremme så jeg kan kjøpe FOCAL UTOPIA Be N°.7 i stedenfor. men det får jeg vente med til neste lønning hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dama til Andreas 750iL Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 Så det blir ikke noe ferietur på meg til neste år, altså Du har jo fått deg "bo-bil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet August 30, 2006 Forfatter Share Skrevet August 30, 2006 Nja vist du forventer at jeg skal betale hele turen...hihi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 hehehe!! Enda godt det var villedene priser som står her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dama til Andreas 750iL Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 Du hadde ikke ført opp kjøleskap på den listen din (undertegnede hevder at det er det eneste bilen mangler etter installering av en viss dvd-spiller) Men så stod det på fremsiden av Hi-Fi magasinet i dag med fete typer: "Du får ikke fet lyd der de selger kjøleskap!" -så det er vel der forklaringen ligger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 Kan selge kjøleskap og jeg! Har ett som går på 12v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 Så det blir ikke noe ferietur på meg til neste år, altså Du har jo fått deg "bo-bil" Hahaha den var fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dama til Andreas 750iL Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 Kan selge kjøleskap og jeg! Har ett som går på 12v Ikke sikkert at det er plass i bagasjerommet, for han må ha en plass å stue meg når jeg blir for umulig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 30, 2006 Share Skrevet August 30, 2006 jaja.. Skal jo en basskasse der og. Men du virker da ikke så umulig at du må ligge der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet September 15, 2006 Forfatter Share Skrevet September 15, 2006 Da har jeg fått div pakker fra Nautilus, å jeg har lakt opp alt av ledningsverk til anlegget. Har desverre ikke noen bilder. Men det kommer vel til neste helg. Dette oppsette tror jeg kan bli bra. Gledre meg til jeg er fredig. Siste subben og endedekslene til forsterkeren kommer i posten om ikke så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet September 15, 2006 Forfatter Share Skrevet September 15, 2006 Har kjøpt denne blant annet...Med elementer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Har du fått det inn i bilen nå?? Bilder!! Har selv Focal og Audison og er utrolig fornøyd med det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Har du fått det inn i bilen nå?? Bilder!! Har selv Focal og Audison og er utrolig fornøyd med det! Ja har montert begge frontsettene, forsterkeren og subbene. Har ikke fått stilt in lyden enda, tror jeg må ha hjelp til det. Nybegynner, å skal til å stille på en 6 kanals audisonforsterker og pioneer spilleren er ikke noe bedre den...hehe Trenger litt veiledning kan du si. Men er sinsykt fornøyd med frontsettene. Spiller veldig bra. Vi kar ikke gjort noen dårlige valg tror jeg. Bilder kommer senere. Må få lastet de opp... men inne i cupen ser men jo ingen ting alt er gjemt. Men har noen bilder der jeg monterte sakene, og litt hva jeg gjorde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå