Gå til innhold

Anlegget som kommer inn i 520'n


Anbefalte innlegg

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
da der kassa bestilt, og skal være klar for montering rundt den 10 desember. sirkus

bygge selv da vettu :wink:

Kan være en grei idè å bestille er ikke sikkert det blir så dyrt i forhold til å lage selv. Da slipper han bruke tid på det. Blir fort noen kroner om en skal lage det like bra selv en trenger jo MDF, skruer, trelim, sica, og ikke minst verktøy. +at han bruker kanskje bare 1/4 av tingene han har kjøpt.

Slipper også å tegene regneut kassevolum osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Nå er den endelig kommet inn..:D min etterlengtede sub..:) har noen bilder av den nesten ferdige produktet her..:D vil bli gjort litt mer for å få det penere, men lyden er nå der..;) så nå er det bare få spelt det inn..

kommer ett par bygge bilder etterhvert. må få de av Nautilus først..

pc070011kx1.th.jpg

pc070012ki2.th.jpg

pc070013cm1.th.jpg

pc070014ef2.th.jpg

takk for hjelpen nautilus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok,må si du har fått til en fin,slank og bra tilpasset kasse.Er vel ikke mange liter den? Tenker muligens å få til noe lignende selv i min 3-serie,vet ik helt enda.

Mye kostet kickpanelene dine,får du dem til 3-serie med vinkel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt er ordnet gjennom nautlilus, en som han kjenner,som er møbelsnekker laga den for meg, og de kickpanelene (er litt usikker på hva det er, men regner med, og trur at det er det fothvileren er på fører siden?) kommer også fra nautlilus, kjøpt de av han, han har laget de selv, ut fra de gamle kickpanelene som var i bilen hans..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Fått satt inn mitt nye Stinger 70 amps batteri idag..:D første inntrykk = MEGET BRA.. får se åssen den oppfører seg etterhvert da..;)

Var egentlig redd at dette batteriet var litt for stort, enten i høyde eller lengde, men smatt rett inn den gett..:D (moro), da jeg ikke pleier å ha denne type flaks. Nesten så det er for mye godt som skjer..:S hmm

Og i den anledning får en vel nesten slenge inn ett par bilder vel?

dsc00022un1.th.jpg

dsc00021vw2.th.jpg

dsc00020pc6.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...