Fredrik Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Uber deilig! Men de 6X9 som er i hattehyllen er vel ikke originale... Et poeng til deg og jeg tror heller ikke at felgene er helt originale... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Denne hadde vært råtøff med alu vinge bakpå, sideskjørt og 20 kromfelger med spinners... Sota ruter og selvfølgeleg... Det var egentleg ein dårlig spøk... Neida, dette er ein knallfin bil som eg ville beholdt mest mulig orginal! Alu.vinge er for kvinnfolk og homoer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Et poeng til deg og jeg tror heller ikke at felgene er helt originale... Men det gjør absolutt ingenting for de BBS felgene fremhever den bedre enn original felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Et poeng til deg og jeg tror heller ikke at felgene er helt originale... Men det gjør absolutt ingenting for de BBS felgene fremhever den bedre enn original felgene Det er jeg helt enig i... en nydelig bil er det helt sikkert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg