sammigun Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI ... &nocount=1 Selger påstår det er KLIMA i denne bilen, og omtaler jo også kjørecomputeren ganske sterkt. Er ikke denne computeren bare klokke/dato og temp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Jepp det er den minste kj.komp. du kan få. så ikke noe klima heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 jeg skrev faktisk inn påp denne jeg: 28/6/2006 18:33 Spørsmål fra dragonlove76 (305) Ser du skriver Klimaanlegg men det har du ikke, klimaanlegg er ett anlegg med Ac hvor man kan stille inn ønsket temperatur, har en 520 selv med Aircondition og det er ikke klimaanlegg, i tilegg er jeg med i diverse forum blant annet ett Bmw forum hvor dette har vært diskutert, mener/prøver ikke å ødelegge anonsen din, er bare mange som misforstår dette med AC og klima. Hilsen Bimmer entusiast. 29/6/2006 13:56 Svar fra selger Heisann Hva står AC egentlig for, vet du det Air Condition. Vi har faktisk ikke noe ønske om å selge en bil som ikke har det som vi har skrevet. Alt vi har sjekket som utstyr er sjekket opp i mot forhandler og bilens manual. Bilen har kjørecomputer, regnsensor og klimaanlegg + det andre som er nevnt ovenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Bilen har komfortseter. Dette er de samme ettertraktede setene som statsmin. Stoltenberg nå har fått i sin nye BMW 760 iL, jfr. VG av 28.6.06. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2006 E blir faen så provosert av denne selgeren...... Påstår han han avklart med BMW Norge at han har klima i bilen, og at en 91 mod 525i har comfortstoler, like til de som står i Stoltenbergs nye 760 iaL..... Håpløst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Bilen har komfortseter. Dette er de samme ettertraktede setene som statsmin. Stoltenberg nå har fått i sin nye BMW 760 iL, jfr. VG av 28.6.06. Jeg må le jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 De setene lignet fælt ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 øøø hvor pokker er klimaanlegget?? kjørekomp?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 manuell klima, aut. klima, klimatronic osv. Han har førstnevnte...... men stoltenberg-comfortseter! hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Ja, Stoltenberg har visst bestilt samme COMFORTstoler som står i denne bilen... Det er jo vanvittig gode seter... Bedre enn dei som er standard i den nye 7-serien... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2006 øøø hvor pokker er klimaanlegget??kjørekomp?? Også blir denne stakkars idioten av en selger opplyst om sine tabber, og gitt sjansen til å rette opp. Men det han gjør, er å hugge tilbake og svare frekt. Her blir det sikkert salg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 hehe... 1355 besøkene på annonsen hans og ingen bud enda. sier litt det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2006 manuell klima, aut. klima, klimatronic osv.Han har førstnevnte...... Slutter viftene å gå når det er oppnådd ønsket temperatur i bilen med dette "klimaanlegget" han har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 så stoltenberg gnir seg i de samme setene som jeg har? i sin splitter nye kjerre? klima-anlegg er standard på de fleste biler..? er vel ventilasjonsanlegg han mener tenker jeg. (var det regnsensor å få til E34?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Er ikke også 50 000,- mye for en bil som har gått 300 000km? Selv om det er en 525motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå