Gå til innhold

525ia som selges på QXL med gal info......

sammigun
 Share

Anbefalte innlegg

jeg skrev faktisk inn påp denne jeg:

28/6/2006 18:33 Spørsmål fra dragonlove76 (305)

Ser du skriver Klimaanlegg men det har du ikke, klimaanlegg er ett anlegg med Ac hvor man kan stille inn ønsket temperatur, har en 520 selv med Aircondition og det er ikke klimaanlegg, i tilegg er jeg med i diverse forum blant annet ett Bmw forum hvor dette har vært diskutert, mener/prøver ikke å ødelegge anonsen din, er bare mange som misforstår dette med AC og klima. Hilsen Bimmer entusiast.

29/6/2006 13:56 Svar fra selger

Heisann Hva står AC egentlig for, vet du det Air Condition. Vi har faktisk ikke noe ønske om å selge en bil som ikke har det som vi har skrevet. Alt vi har sjekket som utstyr er sjekket opp i mot forhandler og bilens manual. Bilen har kjørecomputer, regnsensor og klimaanlegg + det andre som er nevnt ovenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E blir faen så provosert av denne selgeren......

Påstår han han avklart med BMW Norge at han har klima i bilen, og at en 91 mod 525i har comfortstoler, like til de som står i Stoltenbergs nye 760 iaL.....

Håpløst! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øøø hvor pokker er klimaanlegget??

kjørekomp??

Også blir denne stakkars idioten av en selger opplyst om sine tabber, og gitt sjansen til å rette opp.

Men det han gjør, er å hugge tilbake og svare frekt.

Her blir det sikkert salg!!! :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

manuell klima, aut. klima, klimatronic osv.

Han har førstnevnte......

Slutter viftene å gå når det er oppnådd ønsket temperatur i bilen med dette "klimaanlegget" han har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så stoltenberg gnir seg i de samme setene som jeg har? i sin splitter nye kjerre? :lol:

klima-anlegg er standard på de fleste biler..? er vel ventilasjonsanlegg han mener tenker jeg. (var det regnsensor å få til E34?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...