Gå til innhold

E21 323i 1978


propan
 Share

Anbefalte innlegg

Det er eksosen fra min gamle blå turbobil. Så det virker det. Har flatet ut noen rør denne gangen så fikk den sikkert 2-3 cm opp under bilen ekstra,med litt stivere gummifester så går det fint. 2x2,25 hele veien. Har ikke krysset eksos, så det får komme senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monterer siste rest idag. Så da hjelper det seg :) skilter er på vei og alt i orden :)

Har du virkelig gjort så mye arbeid, og lar ikke oss få vite det før et par dager før skilt lixom??

*littsnyttja* hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Beklager så meget. Når jeg står og jobber og alt flyter riktig vei er jeg mer opptatt av å få det i orden enn å sitte på nett er jeg redd :)

Har gått med noen timer siste 4 mnd kan man si. Tror samboer er mer enn middels lei av meg og garasjetid om dagen ;)

Laging av girkassefeste

na9ujaze.jpg

Foringer

yve3y8ys.jpg

Bunnpanne

Takk til Frank Ralle

5y8esa8y.jpg

Lakket div

etyty6y6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper de direkte fra wilwood. Disse er noe forbedret i forhold til de jeg hadde med slissa spor i tillegg. Men som vanlig er de ikke heeelt like, festet mot adapter var 3 tiendeler mindre så masse maskinere adapter noe. Også var det neste. 3 tiendeler tykkelseskast i de. Men rettet de mens de sto i adapter så de skal være bra innafor nå på kast etc.

300mmx32mm

Wilwood Superlite 4 pot calipre.

Bør stoppe doningen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...