Stjernstedt Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Bilen er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Ahhhh... det er flott at det stadig finnes mer eller mindre originale E36 modeller... for E36 er nemlig en temmelig elegant modell når den er fri for alt dilldall... ... en fin bil og lykke til med salget... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2006 Ja sant som du sier, er ikke mange originale E36 på veien lenger, ihvertfall ikke i topp stand. Får håpe at neste eier passer godt på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 Nydelig E36! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 SINNSYKT bra annonse mer utfyllende skal man lete lenge etter genialt med video også Lykke til med salget Ps; nyyydelig E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2006 Bumpi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2006 Ingen interesserte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 9, 2006 Share Skrevet Juli 9, 2006 Jeg er absolut interessert, men jeg er dessverre redd for at det er rimelig problematisk å importere den til Danmark. Det er en fin bruktbil som bl.a ville ha passet perfekt for daglig kjøring til/fra jobben her i Århus. Danske eksemplarer av E36 318i har typisk rundet 250000 Km, er dårlig vedlikeholdt, er latterlig uoriginale og befinner seg hos eier nr. 7 eller 8... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2006 Er en fin bruksbil ja. Ja, det kan nok bli litt problematisk å få den til Danmark. Synd å høre at slike biler ikke blir behandlet pent der nede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2006 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Juli 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2006 Jeg prøver igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet Juli 22, 2006 Share Skrevet Juli 22, 2006 Prisen på denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Juli 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2006 Hadde tenkt meg 85.000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet August 11, 2006 Forfatter Share Skrevet August 11, 2006 Bump! Har nå kommet innpå befalskole så trenger ikke bilen lengre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Rart at ingen kjøper! Jeg skulle ventet et år med kjøp! Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg