Bmw4life Skrevet Juli 4, 2006 Share Skrevet Juli 4, 2006 skl selge følgende: sommerdekksett. 205/55r16, dekkene er så godt som nye, "kjørt" i en sessong. vinterdekksett. settet er helt nytt, aldri kjørt med. grunnen til at jeg selger det er at jeg fikk det med bilen når jeg kjøpte den, men jeg skl ikke kjøre med den på vinteren.. m5 bakaksling. denne har jo så klart original sperre.. pakningssett til alle 2 liter 24 ventilerte motorer.. alt dette selges fordi jeg ikke har plass til mer, har alt for mye deler.. Priser: Samlet: 6500 sommerdekk: 2000 vinterdekk: 3000 bakaksling: 2000 pakningssett: 700 er oxo åpen for bud.. Hvis du er interressert i noe så ta helst kontakt via sms. på tlf 41670291 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Er det piggdekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw4life Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2006 ja d er pigger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Bilder av felgene med dekk? Dimensjon osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw4life Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2006 skl sette inn noen bilder senere i dag.. dimensjon kommer da. er ikke sikker å har ikke tid til å sjekke nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet Juli 5, 2006 Share Skrevet Juli 5, 2006 Den bakakslingen, hvordan blir den på en 525, regner med at uvekslingen er en del høyere på m5`n, vil det bli for tungt for motoren min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw4life Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2006 har ikke hatt den på. var noe jeg kjøpte men aldri har hatt tid til å sette på., regner ikke med d blir så tungt, vil tro d blir noe samme som å ha m3 bakaks på en 325.. har hørt om mange e30 med m5, så vil tro dette går veldig greit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 Hvor i landet ligger vennesla? Er ikke god geografisk Regner med at den evt må hentes. Er drivakslene til å ta av på den der? slik at jeg kan skru den i fra hverandre å ha den i baggasjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw4life Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2006 vennesla ligger 1,7 mil fra kr sand.. vest agder. jeg vet ikke om man kan ta den av, har ikke peilig hvor jeg ser for å se sånnt, kan ikke skru. hehe, jeg kjøper å får andre til å sette ting på for meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juli 6, 2006 Share Skrevet Juli 6, 2006 Bilder av dekka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw4life Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2006 sliter med å finne kameraet. skl legge inn bilder av alle dekka å felgene pluss pakningssett å bakaksling! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Juli 7, 2006 Share Skrevet Juli 7, 2006 Er vinterdekkene 15" ? interessert å selge bare felgene i så fall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet Juli 7, 2006 Share Skrevet Juli 7, 2006 Hvis du får tatt bilde av akselen også, så kan jeg se selv om det lar seg gjøre å pakke den ned i baggasjen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw4life Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2006 send meg en mail adresse dere som vil ha bilde, fikk ikke lagt ut noen bilder her. har bilder av begge sett med dekk, 4 bilder fra forskjellige vinkler av akslingen å ett bilde av pakningssett, fremdeles i pakningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå